http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. június 26., kedd

Veszedelmes viszonyok 9.rész


9.rész


-Én annyira sajnálom hogy megbántottalak, nem akartam!
Kate lazán megbillentette a fejét.
-Nem számít, sok a duma!!!
Kate ismét csókolni kezdte Ricket.
Csókolták egymást sokáig.
A csók közben lassan szabadultak meg a ruhadaraboktól.
Már alig volt rajtuk valami mikor Castle megszólalt.
-Biztos akarod?
-Ez hülye kérdés volt.
Rick megcsókolta Beckettet majd felkapta az  ölébe és bevitte a hálóba. Ledobta az ágyra. Ezen az éjszakán teljesült mindkettejük számár a 4 éve érzett szexuális feszültség. Végre valahára a kielégíthették egymást(Többször is).
 Reggel Kate arra ébredt hogy valaki átkarolja a derekát.
Szemei nagyra kerekedtek mikor maga mögé tekintett és meglátta a meztelen Castlet aki még aludt.
Kate sikítani akart, de nem volt szándékában felkelteni a maga mellett durmoló férfit.
Lassan kibontakozott az ölelésből. Felállt és visszatekintett az édesen szuszogó férfira.
Magára kapott egy köntöst és kiment a konyhába és elindította a kávéfőzőt.
Te jó ég mi a fenét műveletem és tegnap este. Nem vagyok normális. Mi lesz ez után. Te jó ég!
Rick arra ébredt hogy nem találja maga mellett Katet.
A fejét felemelte majd keresni kezdte tekintetével Kate, de nem lelte ekkor halotta meg a kávéfőző hangját.
Megkereste az alsógatyáját és kiosont Katehoz.
Rick kiért a konyhába
-Jó reggelt Beckett.
-Neked is Castle.
-Jól aludtál Castle.
-Nem igazán, mással voltam elfoglalva.
Kate arcán megjelent egy kaján vigyor. Castle a vigyor láttán odalépett Kate elé és megragadta derekát és megcsókolta. Csókolták egymást amíg a rántottának nem kezdett el jönni a szaga.
Kate gyorsan kibontakozott Castle öleléséből és gyorsan lekapta a gázról a serpenyőt. A hirtelen mozdulatban Kate megégette a kisujját.
Castle ismét maga elé húzta Katet majd gyengéden megcsókolta az ujját.
-Beckett ugye te sem bántad meg az estét?
Kate elmosolyodott.
-Castle, hogy én megbánni. Na azt nem.
-Kate az ugye tudod hogy ezek után le sem tudsz majd vakarni magadról és még többet nyüzsgők majd körülötted.
Kate megcsókolta Ricket.
Beckett szemei kikerekedtek és hirtelen hátralépett.
-Hát persze, Castle te zseni vagy.
-Hogy mi?
Kate egy röpke csókot adott Ricknek majd gyorsan a hálóba indult.
Castle értetlenül nézte Beckett jelenetét.
-Most akkor mi van?
Rick Kate után sietett.
Beckett pont öltözött
-Miért vagyok én zseni.
-Azt mondtad mindig ott leszel mellettem és tudod hogy hová megyek meg egyebek…
-És…?
-Lawrence tuti hogy tudta hogy Alexandra hol találkozott Currerrel és lefogadom hogy tudta azt is hogy meglátogatja hogy visszaszerezze a babát.
Ricknek is lesett majd ö is a ruháiért nyúlt és felöltözött. Kate felvette a Castleröl kapott karkötőt. Ami ékesen villogott a kezén
Kate felöltözött majd elkapta az asztalról a kulcsot.
-Az én kocsimmal megyünk!
-Ha akarod!
Hamar be is értek az őrsre.

Lanie Espo és Ryan már az őrsön voltak és hosszasan tárgyaltak.
-Szerintetek összejöttek?
-Nagyon remélem.
-Am tudja valaki hogy Castle mit adott Katenak?
-Nekem csak annyit mondott hogy tuti ajándék
-Mi van ha nem sikerült és összevesztek, vagy vagy Castle megbántotta….
-Lanie ne aggódj csak megoldották valahogy.
A liftajtó kinyílt és Rick és Kate bukkant elő előle.
-Hu skacok ezt figyizzétek együtt jöttek!!
-NA lehet….
-Fiuk kérlek hozzátok  a kihallgatóba Lawrencet.
-Semmi jó reggelt vagy valami.
-Sziasztok.
-Máris felhozzuk.
-köszi fiuk.
Lane megragadta Kate kezét és a női mosdó felé húzta.
Castle tisztában volt vele hogy most az estéjüket fogják kibeszélni.
Laniék beértek a mosdóba.
-Na had haljam kislány?
-Mégis mit?
-Tegnap együtt hagytunk benneteket ma meg együtt jöttök?!
Kate fapofával állt Lanie előtt.
-Na…???
-Mi volt utána?????
Kate megadta magát.
-Miután elmentetek sokat beszéltünk és átadta az ajándékát.
Lanie értetlenül és izgulva hallgatta Kate mondanivalóját.
-ÉS ezt kaptam tőle.
Kate felemelte a kezét és megmutatta.
Hát mit ne mondjak ez a Castle tiszta ostoba ez neki a tuti ajándék, ennél még a fehérnemű is jobb lett volna.
-Egy könyv és egy bilincs, nem lehet hogy perverz?
-Ez csak én érhetem. A bilincs jelképezi azt amikor először lecsukta, tudod még az első ügyünknél. A könyv meg amikor először találkoztunk pont ennek a könyvnek a megnyitóján volt.
Gondolatok visszavonva, Castle egy zseni.
-Mi volt az ajándék után?
-Szoba került a könyve amit a táskámban hagyott.
-Volt időm kicsit beleolvasni és hát nagyon +18 és ezen kiakadtam
-Épp a dühömet töltettem ki mikor megragadott és megcsókolt.
-Ez az!!!!!
-Már mint folytasd!
-ÉS hát együtt töltöttük az éjszakát és az valami fantasztikus volt!
Lanie Kate nyakába ugrott.
-NA végre kislány na ez más valami!
Kate csak mosolygott.
-Akkor most boldog vagy? És mi lesz ezután? Ugye nem fogsz vele szakítani??  Halmozták el a kérdések Katet.
-Lanie!
-Lanie!
-Nyugi. Ez még csak egy éjszaka volt és még meg se beszéltük.
Lanie ismét Kate nyakába ugrott.
-De annyira örülök.
-Oké Lanie, de most vágd be a fapofát mert dolgoznunk kel.
-Értettem!
Lanieék elhagyták a mosdót.
Lanie folyton Castlet nézte és csak vigyorgott.
Egy pillanatra Castle tekintete is a két nő felé irányult majd elmosolyodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése