http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. szeptember 19., szerda

Változás örökre? 1.rész


Változás örökre???



A csapat épp egy rajtaütésen volt a Globe Steet elhagyatott épületében. Rick és Kate meg pár kommandós a másodikon keresték a gyilkost, míg Espo és Ryan a harmadik emeletet vizsgálták át.
Kate mutogatott a kommandósoknak hogy menjenek a másik folyosóra. Castlenak meg intett, hogy maradjon itt.
-              Én itt egyedül? Na, ne!
-              Mi van Castle félsz?
-              Nem, én nem.
Kate elmosolyodott majd elindult a lakásokat ellenőrizni.
Rick meg egyhelyben álldogált a kis írós mellényébe. Néha egy egy zaj után megremegett, de mikor Kate irányából egy csattanást halott akkor igen csak megijedt. Nem magát féltette inkább Katet.
Nagy vívódás közepette elhagyta helyét és Kate után sietett.
Bement a lakásba, de óvatosan közlekedett. Beljebb a falnak neki volt támasztva egy törött baseballütő azt felkapta és a zaj felé vette az irányt. Észrevette, hogy valaki kifelé jön a szobából ezért az ajtó mögé állt és az ütőt erősen megmarkolta. Mikro a személy Castle gondolkodás nélkül odasuhintott és fejbe vágta. Büszkén odalép az alak mellé és megfordítja, akkor látja, hogy Kate az. A kezét ökölbe szorította majd ráharapott.
-              Ó te hülye, nagyon ügyes vagy leütötted Katet. Most mi a fenét csináljak.
Castle megragadta az ütőt és egy rongydarabbal letörölte majd egy halom léc közé dobta. Katet ölbe vette majd kivitte a szobából. A folyóson összefutott Ryanékal.
-              Mi a fene történt Kateval?
-              Nem tudom így találtam rá. Szerintem csak elájult. Én most kiviszem öt a levegőre.
-              Oké.
Ryan előkapta a fegyverét és elindult Kate folyosójára.
Mikro Rick leért, betette Katet a kocsiba majd egy üveg vízzel kezdte el locsolni a fejét. A víz meg is tette a hatását és egy két perc múlva már magánál volt.
-              Mi a folyik itt? Nagyon fáj a fejem. Várjunk hol is vagyok én pontosan. Nem emlékszem erre a helyre.
Rick meg sem tudott szólalni Kate olyan gyorsan beszélt.
-              Ricky hol vagyunk?
-              Ricky?
-              Na hol is vagyunk?
-              Épp rajtaütésen.
-              Hogy hol?
-              Rajtaütésen a gyilkost keressük.
Kate nagyon buta értelmetlen fejet vágott.
-              O Kate megtaláltam a pisztolyod.
Rick odanyújtotta Katenak a fegyvert, aki kiguvadt szemekkel tekintett rá.
-              Vidd innen, én mi a fenét csináljak ezzel a puskával.
Castle szemei ekkor már ki voltak guvadva.
-              Na ne hülyéskedj Kate. Vedd el a fegyvered.
-              Eszem ágában sincs elvenni azt az izét.
-              Valami itt nagyon nincsen rendben.
Rick betette a fegyvert a kesztyűtartoba.
Már Espo és Ryan is leértek.
-              Na, mi van Kateval?
-              Valami nagyon nincs vele rendben.
-              Mért? Elég normálisnak néz ki.
-              Akkor menj oda és érdeklődd, meg hol van a szolgálati fegyvere.
-              Oké.
Ryan odalépett Katehoz.
-              Jól vagy Beckett?
-              O Ryan helloka.
-              Hol van a fegyvered?
-              Már  te is ezzel jössz. Mi a fenének nekem az?
Ryan kikerekedett szemekkel nézett Castlera.
-              Na majd én.   Lökte félre Espo Ryant.
-              Helló Kate
-              Espo.
Espo elökapott egy kis zseblámpát majd megragadta Kate szemét és bele világított.
Miután megnézte, amire szüksége van ö is visszatért a többiekhez.
-              Inkább vigyük be a korházba és egy orvos majd kivizsgálja.
Mind a hárman bólogattak majd nézték, ahogy Kate egy tollal firkálja a kezét.
Már a kórházban voltak és egy dokira vártak, ami elég sok időbe tellett nekik mivel szinte mindenki szabadságon volt, vagy éppen beteggel. Egy jó órás várakozással végre be tudtak jutni egy dokihoz.
Beléptek a szobába.
Üdvözölték a dokit.
-              Miben segíthetek.
Mind a hárman Katera mutattak.
-              Mi a baj vele.
Egyszrüen nem önmaga, pont ellentetje önmagának. Tudja ma eszméletlenül találtunk rá, épp egy rajtaütésen voltunk.
-              Akkor ö is rendőr?
-              Igen elvileg az, de nem úgy néz ki, mint aki az is akar lenni.
A doki leültette Katet majd megvizsgálta.
-              Egy tompa ütés nyomai vannak, a koponya hátsó részén ezért vigyék, le a második emeletre ott majd behívják és elvégzik a CT vizsgálatot.
-              Oké doki.
Mind a három fiú karba tett kezekkel nézett a dokira.4
-              Mehetnek.
-              JA, jó.
-              Gyere szépen Kate.
Elvégezték a vizsgálatot és megint a doki irodájában voltak.
A doki nagyokat hümmögött miközben az eredményeket fürkészte.
-              Ahogy sejtettem.
-              Ez egy részleges memória zavar lehet, de ha minden igaz, akkor pár napon belül vissza fog térni az emlékezete, de nem szabad neki semmit eröltetmni és inkább támogassák és segítsék ezekben a napokban.
-              Ennyi?
-              Igen. Másra számított nyomozó?
-              Hát azt hittem még megvizsgálják meg ilyenek.
-              Na Ryan gyere szépen inkább és ne dumálj.
-              De én épp a dokival beszélgetek.
Beültek a kocsiba.
-              NA, akkor irány az őrs.
-              Szerintem ez nem lenne jó ötlet.
Szolt oda Ryannak Castle.
-              Mert?
-              Szerintem mindenki úgymond kiélvezné Kate helyzetét, jobb a jobb, ha inkább haza visszük.
Espo és Ryan összenéztek majd egy aprót bolintottak és elmentek Kate lakására.
A lakásban voltak és Kate egyből a tévét kezdte el nézni.
-              Szerintem nem kéne egyedül hagynunk.
-              Mégis ki vigyázna rá?
Ryan épp el volt bambulva
-              Majd felváltva, Ryan kezdi
-              Ryan akkor jó.
Kevin odakapta a fejét.
-              Aha persze, de mi jó?
-              Te kezded Kate figyelését.
-              MI? Miért én?
-              Mert most mondtad, hogy jó.
-              Ez nem ér.
-              Figyelj rá akkor mi mentünk is, 3 óra múlva jövök és leváltalak, Castle meg marad, élj szakára.
Espo és Castle el is tűntek.
Ryan azt a három órát szinte végig tévézte és csak néha kacsintott Katera.
-              Úgy érzem magam mind egy bébiszitter, aki az anyjára vigyáz.
Kate épp a telefonnal Castle hívta.
-              Haló itt Castle.
-              Szia Ricky.
-              O Kate.
-              Már tudom.
-              Mit tudsz?
-              Hogy mi akarok lenni, és hogy mi lesz a hivatásom.
Rick kifújta a levegőt.
-              Azt hittem már örökre ilyen leszel, akkor holnap bemegyünk az Örsre.
-              MI, nem az én hivatásomhoz az anyukád kell Martha ugyan is színész akarok lenni.
Rick kezéből kihullott a telefon.
-              Te jó ég mit tettem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése