http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. október 8., hétfő

Te szingli vagy, és én is! 4.rész


4.rész


-              Lanie, lenyugodnál.
-              Ja persze édesem.
Katenak alig volt ideje félreállni, mert Lanie be surrant az ajton.
Kate a távolodo Lanieután szolt.
-              Persze gyere csak be és érezd otthon magad.
-              Na, akkor Kate bemutatsz neki?
Kate kicsit elmosolyodott.
-              Nagyon jó pasi lehet, ha ennyire mosolyogsz.
Kate gyorsan mosolyát elrejtve terelni kezdte a témát.
-              Khh Miért is jöttél?
-              Csak mert tegnap olyan gyorsan leléptél.
-              Ja csak siettem haza, mert fáradt voltam.
-              Aha, fáradt, nem úgy nézel ki, mint aki egész éjjel pihent.
-              Hát azért 1-2 órát aludtam.
-              Na de most komolyan. Mióta vagy együtt a pasival?
Kate tekintette a padlóra zuhant.
-              Ne hogy azt mond, hogy most.
-              Hát már egy ideje esedékes volt, csak most jött össze.
-              Várjunk csak, és szegény Castleval mi lesz?
Beckett nem válaszolt.
Közben egy kisebb huppanás lehetett hallani a  háló felől. Castle annyira hallgatózott hogy levert egy nagy táskát.
-              Ez meg mi volt?
Lanie elindult a szoba felé, de Kate visszarántotta.
-              Majd én megnézem.
Lanie cserfesen nézett Katera aki kerülte a szemkontaktust.
Kate eltűnt az ajtó mögött.
-              Castle mi a fenét műveltél?
-              Én csak izé,…… hallgatóztam.
-              Nem azt mondtam neked, hogy maradj csöndben.
-              De, hiányzol.
Kate elmosolyodott.
-              Amint elmegy Lanie máris a tiéd vagyok.
Rick elkapta Kate derekát és szenvedélyesen megcsókolta.
-              Ezt útravalónak.
Kate kiment szobából egyenesen Lanie felé.
-              NA?
-              Á csak véletlen levert valamit.
-              Akkor ez most komoly?
-              Miért hazudnék?
-              Nem az a pasival ez most komoly lesz?
-              Még a jövő kérdése.      Beckett tudta, hogy Castle hallgatózik ezért nem akarta az igazat mondani, mert ő igen is komolyan gondolja. Lehet, hogy nem ő kezdeményezett, de az egész életét odaadná a férfinak, de nem akarta, hogy tudja, még nem.
Lanie néha az ajtó felé leskelődött hátha meglátja az illetőt, de sajnos nem volt akkora szerencséje.
-              Akkor én megyek is, nem akarom zavarni az újdonsült párost.
Lanie az ajtóban állt és Katetöl búcsúzott.
-              Kate drágám, akárki is ez a fickó, ne engedd el. Már nagyon, de nagyon rég nem láttalak ilyen önfeledten nevetni.
Kate ebbe a mondatba belevörösödött.
-              Hát ennyire látszik?
-              Jobban mind hinnéd.
-              Kérlek, ne mond senkinek.
-              Bennem bízhatsz. Akkor további jó szórakozást.
Kate becsukta Lanie után az ajtót majd a háló felé vette az irányt. Belépett és az író szemébe nézett.
-              Hol is tartottunk az előbb?
Rick odament Katehoz és szenvedélyesen megcsókolta.
-              Azt hiszem itt.
Kate csak bolyogott.
-              Szerintem is.
-              Remélem most már senki sem fog minket zavarni, ugyan is nagy tereim vannak.
Beckett e mondat hallatán felnevetett.
-              Ajánlom is.
Majd ismét elvesztek egymásba.
Rick lassan gombolta ki a Becketten lévő inget majd pillantok alatt megszabadította tőle a nőt.
Rick gyengéden megfogta a nőt és az ágyba tette......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése