http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2013. május 23., csütörtök

Egy éjszaka következményei! 2.rész





2.rész


-Nem nem igazán, a tegnap este teljesen kiesett, azt se tudom mikor mentem el vagy hogy mikor értem haza.
-Hát gratulálok Kate, még nem láttalak  ilyenek. Jó kis” ereszd el a hajad” buli lehetett.
-Azt sem tudod hogy volt e veled valaki?
-Nem nem igazán. Szerinted valaha megtudom hogy mi történt tegnap éjjel?
-Hát nem akarok neked hazudni édesem, de az alkoholtól  99,9% nem nyerik vissza emlékezetüket és szerintem ez alól te sem vagy kivétel.
-Köszi Lanie ezeket a biztató szavakat, bíztam benne hogy te majd felvidítasz.
-Édesem én nem akarlak tévhitekben ringatni én megmondom neked az igazat.
-Nem tudom hogy ennek örüljek vagy inkább meg se hallgassalak. Mindig több információt mondasz nekem mit amennyire szükségem van.   Például az előbbi duma helyett mondhattad volna azt is hogy „édesem majd eszedbe fog jutni minden”.
-Én ezt nem mondtam volna mert az nem lenne igaz. És lenne egy tanácsom számodra.
-Hallgatlak.
-Vegyél be egy maréknyi rágót, mert iszonyatos szagod van.
-Jó jó Lanie inkább beszéljünk az áldozatról.
-KB úgy negyed és fél 12 kettő körül ölhették meg a nyaki artériát egy hegyes tárgyal valószínűleg egy késsel vágták el. Az áldozat neve  Amanda Pettel………
Rick kb 3 fele kezdett el ébredezni.  Már nyoma nem volt az alkohol okozta fejfájásnak vagy egyéb más következménynek. Rick gyorsan összekapta magát és  elindult az őrsre.  Hatalmas bűntudata mardosta a lelkét, ugyanis nem tudja a melltartó gazdáját beazonosítani és ez azt is jelenti hogy megcsalta Katet, habár nem járnak, de ez mindent romba dönthet amit eddig Kateval elért. Két kávéval a kezében mosolyogva lépett ki a liftből próbálta elterelni gondolatait a melltartóról.  Castle szemével gyorsan keresni kezdte Katet a szemével, de szomorúan vette tudomásul hogy nincs az asztalánál. Elkomorodott tekintettel  kullogott Kate asztala felé mikor valaki kikapta a kezéből az egyik kávé.
Castle örömmel vette észre hogy a tettes nem más mint Beckett.
Kate lehuppant A székére.
-Köszi Castle most pont erre volt szükségem.
-Bármikor.          Castle kicsit feszengett Kate mellett, próbálta leplezni, de Kate átlátott Rajta.
-Valami baj van Castle?
-MI? Nem? Miért?
-Csal olyan fura vagy.
-Én fura, miből gondolod.?
-Hát ezt is furán mondtad.
-Jó, szerintem hagyjuk oké.
-Ahogy akarod.
Rick hirtelen felpattant a székről Mikor meglátta hogy Espo bemegy a pihenőbe
-Hová mész?
-Én csak, főzök egy kávét.
-De most hoztál.
-Jó, de nekem megint innom kell egyet.
Kate szemeit felhúzva megrántotta a vállát.
-Ahogy akarod.
Rick gyors lendülettel bement a pihenőbe és magukra csukta az ajtót.
-Szevasz haver.
-Hali Castle, miért csuktad be az ajtót.
-Történt valami tegnap.
-Mégis mi? Ugye nem öltél meg senkit?
-Mi? Nem? Vagyis nem emlékszem, de tuti nem.
-Akkor ki vele.
-Tegnap, elmentem inni mivel megünnepeltem agy újabb NK fejezet leadását.
-És…..
-Az este felétl kiesett minden, majdnem minden, de nem ez a legrosszabb.
-Haver ne csigázz már.
-Mikor felkeltem a liftben a ruháim szanaszét voltak és egy melltartó is köztük volt.
-O ember te beteg vagy.
-Nem, fúúúúúj. Valakivel együtt töltöttem az estét, de nem tudom kivel. A szexre emlékszem, az valami csodás volt, de a csaj arca nem ugrik be.
-Addig örülj. És ez mióta is ekkora gond neked?
-Mióta, mióta beleestem Kateba és ha rájön erre akkor esélyem sem lesz nála soha.
-Hu ember ez a hír egyszerre volt remek és kiábrándító.
-Akkor segítenél kideríteni ki volt ez a nő.
-Hát , megpróbálhatjuk, de nem biztos hogy meglesz. Tudsz róla mondani valamit.
-85/b
-Azon kívül?
-Csak annyi hogy rohadt  jó volt a szex.
-Ezt Kate előtt soha ne említsd még véletlenül sem
-Ember, ha élni akarok akkor soha.
-HA ennyire jó volt akkor biztos örült volt vagy esetleg a volt feleségeid egyike.
-Á az tuti hogy nem, már minden részüket ismerem.
-Jól van tesó, megpróbáljuk, de ha kiderül én letagadok mindent.
-Espo, csak hogy tisztázzuk a dolgokat, nem azért keressük meg mert jó volt vele a szex csakis azért hogy tisztázzuk az estét, és hogy  tudd én Katet szeretem.
-Ennek örülök haver.
-Hidd el én is, csak tudod Kate..
-Tudom tesó, nehéz eset.
-Ahogy mondod.
Espo elhagyta a pihenőt majd pár másodperccel később Castle is.  
-NA hol a kávéd?
-MI?
-A kávéd?
-Ja azt izé megittam.
-Komolyan mondom te tisztára megváltoztál.
-NE beszélj ostobaságokat. Inkább térjünk rá az ügyre.
-Jól van na.
1 órával később  Espo félrehúzta Castlet a kihallgatóba.
-Akkor mond az infókat tesó.
-A kiadom mellett valahol van egy bar és azt hiszem ott lehettem.
-Jó, ez kiindulási pontnak megfelel, még ma elmegyek és kikérdezem a csapost.
-Köszi haver.
-NM.
Hamar eltelt 2-3 óra és Espo fancsali képpel tért vissza Rick mellé.
-Figyi tesó, voltam a bárban és ott azt mondták a tegnapi csapost kirúgták, de nem tudtam megszerezni a címét.
Castle ökölbe szorította a kezét.
-A francba.
A napom teltek múltak és Rick nem találta se a csapost se a nőt. Kate meg már kezdte túltenni magát az éjszakán, mikor  Lanie egyik reggel felhívta.
-Szia Édesem.
-Szia Lanie, miben segíthetek?
-Kérhetnék valami nagyon fontosat?
-Hát persze .
-5 perc és ott vagyok , majd személyesen.
Lanie idegesen kezdett el dörömbölni Kate ajtón aki sietve nyitott neki ajtót. Lanienél egy hatalmas szatyor volt.
-Mi a baj Lanie?
-Azt hiszem terhes vagyok.
-MI, de  hogy?
-Tudod Espo nagyon heves tud lenni és egyszer….
-Jó Lanie hagyjuk a piszkos részleteket.
-Azt szeretném kérni hogy csináld meg velem a tesztet, mert , mert és kész.
-HA ezt szeretnéd Lanie.
Mindketten bementek a mosdóba majd megcsinálták a tesztet.
-Akkor még 3 perc és megtudjuk.
-Nyugi Lanie biztosan nem vagy terhes, vagy örülnél neki?
-Egy frászt én még nem akarok gyereket.
-Akkor biztosan csak tévedsz.
-Kész van már?
-Még fél perc.
Fél perccel később Kate megnézte a teszteket.  Kikerekedett szemekkel bámult ez egyik tesztre.
-Mi mi az?
-Azt hiszem terhes vagy, de megmertem volna esküdni hogy ez ez enyém volt, de biztos összekevertem.
-Te jó ég terhes vagyok.
-Nyugi Lanie.
-Nyugiiiii, terhes vagyok, én nem akarok terhes lenni.
-Ugye nem akarod elvetetni?
-Mi, nem lennék rá képes.
-Akkor?
-El kell mennem egy nőgyógyászhoz hogy, szóval hogy ö is hitelesítse a dolgot, de én nem akarom. Te jó ég mit fog szólni Espo.
-Lenyugodnál Lanie.
-Lenyugodni, ebben a helyzetben? Kizárt.
-Gondolt csak magadat a helyembe.
-Én biztos nem így reagáltam volna.
-Te jó ég hogy fogom elmondani Esponak?
-Majd megoldjuk Lanie.
-Még ma felhívom a nőgyógyászom, és meg  kell mondanom Esponak is.
-Ez az Lanie kezded összeszedni magad.
-Te itt csak ne nyugtatgass.
-Jó, meg sem szólalok.
-Amúgy köszi, hogy te is megcsináltad.
-Nm.
-Másnap az őrsön  Espo kicsit idegesen rendezgette a papirjait az asztalon.
-Szerinted Esponak mi baja van?   Kérdezte Castle Katet.
-Nem tudom, vagy is tudom, de nem mondom el.
Hogy milyennek vagytok ma reggel. Inkább megkérdezem én.
Rick Leült Epso mellé a székre.
-NA mi  a helyzet haver.
-Hagy  békén Castle.
-NA haver nekem elmondhatod.
Espo felpattant a székről és maga után húzta az írót is.
Bementek  a mosdóba.
-NA.
-HA bárkinek is elmondod kitekerem a nyakad értve.
-Persze.
-Lanie terhes.
-Gratulálok haver.
Espo mérgesen nézett vissza rá.
-Vagy nem, ez nem jó?
-NEM tudom ez  a dolog a frászt hozza rám érted.
-Már biztos?
-Tegnap Lanie megcsinálta a tesztet és pozitív volt, de ma megyünk a nögyógyászhoz.
-HU egy baba az őrsön, az jó dolog ám.
-Látom te jobban örülsz neki mint én.
-Miért ne, ha Alexisre gondolok mikor kisbaba volt hát az az időszak nagyon szép volt.
-JA el tudom képzelni, sírás, pelenkázás, hányás meg sírás és nem alvás és sírás.
-Nyugi Espo, sok baba csak az első 3 hónapban sírja át az éjszakákat.
-Köszi ezzel most nagyon megnyugtattál.
-HA bármi kell tanács vagy akármi, nyugodtan fordulhatsz hozzám én szívesen segítek.
-Szabadon foglak tesó, most pedig menjünk vissza és ne feledd egy szót se senkinek.
Mindketten feltűnés nélkül elhagyták a mosdót majd visszamentek a helyükre.
-NA mit mondott Espo?
-Nem mondhatom el.
Kate elmosolyodott mikor meglátta az író arcán az apró kis mosolyt.
HA minden igaz, te már tudod úgyhogy fölösleges lenne jártatnom a számat.
Ez igaz.

Lanie és Espo már a nőgyógyásznál voltak.   Espo türelmetlenül dobolt a lábával és kikerekedett szemekkel bámulta a hatalmas baba posztereket a falon.
-Kérem fáradjon be Ms Lanie.
Lanie és Espo összenéztek.
-Mehetünk.
Lanie bement a vizsgálóba.
-Akkor jól értettem tegnap, ma várandós.
-A teszt azt mutatta, el is hoztam.
Lanie odanyújtotta a dokinak.
- A tesztre nem lesz szükségem, az ultrahanggal majd megnézzük a magzatot.
-Kérem feküdjön el és lazítson.
Lanie  engedelmesen követte a doktornő utasításait.
-Lehet hogy ez kissé kellemetlen lesz a hideg zselé.
Espo hatalmas szemekkel bámulta a nőt.
A doktornő erősen koncentrált a monitorra.
-Ez furcsa nagyon furcsa.
-Mi az doktornő?
Maga. …

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése