http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2014. május 6., kedd

Egy éjszaka következményei! 3.rész

3.rész

- Maga nem terhes!
- A teszt azt mutatta hogy igen.
- Ezen én is meglepődtem, mert az a teszt a leghatékonyabb és a legmegbízhatóbb. Nem értem mi történhetett, de azt bizton állíthatom, hogy maga nem terhes
- Ez remek. Mondták egyszerre Espoék egy nagy sóhaj mellett
10 perccel később megkönnyebbülve tárcsázta Katet hogy beszámoljon neki hogy nem terhes.
A napok teltek múltak minden héten újabb és újabb gyilkosságokat oldottak meg.
Espo még mindig hevesen kereste a csapost, de mind hiába nem találta. Kate meg már el is felejtette azt az éjszakát.
Kate békésen szundikált, mikor hangos csörgésre ébredt, kezével lassan tapogatózva megtalálta a forrást, majd felvette a telefont.
Egy gyilkossághoz hívták. Nagy nehezen kikászálódott majd az órára tekintett ami 4 órát mutatott.
- Komolyan ezek sosem alszanak.
Kate mostanában egyre fáradtabban érezte magát, étvágya abszolút nem volt sokszor csak egyszer evett egy nap pár falatot. Most is csak a szokásos kávét itta meg.
Fél órával később már a helyszínen volt. Amint kiszállt a kocsiból orrfacsaró bűz csapta meg és azzal a lendülettel a kocsi melletti bokorban kikívánkozott az a kevés étel is ami benne volt. Kate mozdulata szinte mindenkinek szembe tűnt, legfőképp Castlenak aki rögtön odaszaladt.
- Minden rendben van Kate?
- Igen, csak ez a bűz.
- Hát igen durva, én sem voltam a rókától túl messze. Mosolygott Castle, de a mosolya egy perc alatt lelohadt mikor meglátta Kate gyötrelmes arcát.
- Szerintem el kéne menned dokihoz.
- Szerintem meg jól vagyok agy egy percet és összeszedem magam.
- Rendben, addig hozok egy kis vizet
- Oké
Rick gyors léptekkel a kocsijához ment majd kikapott belőle egy kis üveges vizet amit rögtön Katenak adott aki ettől kicsit jobban fejtet.
- Köszi Castle most már egy kicsit jobb.
Kate a vízzel a kezében amit kortyolgatót odalépett Laniékhez.
- Mit tudunk Lanie?
- Jól vagy kislány?
- Igen köszi kérdésed, de hogy állunk?
- Amint te is látod az áldozat kissé előrehaladott állapotban van a bőre már foszlásnak indult, ebből sok mindent én nem tudok megállapítani, mindenhonnan veszünk mintát, de a testet el kel küldenünk egy tapasztalt antropológus kollégának, biztosat csak pár nap múlva tudunk, iratok nem voltak nála, de a hajából ítélve férfi lehetett.
- Értem, szemtanuk, valaki?
- A szemtanunk egy részeg fiatal akit sokkos állapotban vittek a kórházba, amint látod az áldozaton is kissé belebotlott, ami a hullát roncsolta is. Ma itt már nem nagyon tudtok mit tenni szerintem haza is mehettek, én addig előkészítem az áldozatot az útra.
- Oké Lanie köszi. Akkor én haza i megyek sziasztok. Kate hátat fordított majd a kocsihoz vette az irányt. Castle azonnal utánarohant.
- Ne kísérjelek haza? Tudsz így vezetni?
- Remekül vagyok Castle csak hánytam, ennyi? Amit Kate ezeket a szavakat kimondta elkezdett forogni vele a világ, majd össze akart csuklani, de Castle még idejében elkapta.
- Hohohoho, Kate jól vagy?
Beckett egy pillanatra elvesztette az eszméletét.
Lanie azonnal hozzá sietett.
- Fektesd ide Castle.
Lanie gyorsan megvizsgálta, közben Kate ébredezni kezdett.
- Jól van kislány, Castle most szépen bevisz a kórházba.
- Már jól vagyok.
- Nincs vita, leesett a vércukrod, még jó hogy nem vezetés közben.
Kate nem vitázott tovább mert tudta, hogy valami nincs rendben.
Rick elkísérte a kocsihoz majd betette az autóba és a kórházig meg sem állt, nagyon aggódót Kateért.
Mikor beértek Beckettet azonnal a vizsgálóba vitték.
Fél órával később Kate már az egyik kórházi ágyon feküdt és infúzió lógott a karján.
Rickel az eredményeket várták. Alsótest egy percre sem hagyta egyedül. Nem sokkal később már Lanie is beért.
- Minden oké kislány?
- Igen, adtak egy kis folyadékot, most meg az eredményre várunk.
- Jól van, csak nincs nagy baj?
- Nem tudom Lanie.
- Ti csak csacsogjatok én kiugrom mosdóba.
- Oké Castle.
V- olt már ilyen korábban?
- Hát kB egy hete furán érzem magam sokszor ezt érzem, hogy gyengébb vagyok meg néha hányingerem volt.
- Aha. Lanie sóhajtott sejtelmesen.
- Mi az?
- Semmi, csak erre én korképet nem tudok felállítani.
Ekkor az orvos lépett be az eredményekkel.
- Jó napot doktor, én Dr Paris vagyok.
- Jó napot. Na hölgyem megjöttek a labor eredmények, kissé vérszegény, meg nem sok folyadékot iszik, ezeket könnyen tudjuk kezelni sok folyadék és egy kis vitamin, de HCG elég magas.
Lanie már tudta mit mond a doki.
- Kicsit kifejtené doktor úr.
A doki sóhajtott majd belekezdett.
- Tudja a hcg szint akkor növekedik meg ennyire ha a hormonháztartásban jelentős változás következik be, ennek oka a várandósság.
- MI????
- Ma gyermeket vár valószínű ezért volt az ájulás is.
- Hogy én gyereket várok, de ez lehetetlen én nem is voltam mostanában férfival.
- Bizonyára lehetett.
Kate a fejéhez kapott te jó ég, majd a könnyei potyogni kezdtek.
Castle pont akkor ért oda az ajtóhoz, de ö csak azt látta, hogy a doki az ajtó felé közelit, Kate meg zokog.
Lanie megfogta Kate kezét, Lanie ez hogy lehetséges, én én én te jó ég.
Lanie épp oly összezavarodott volt mint Kate.
- Most mi lesz?
- El fogom vetetni mondta könnyes szemmel Kate.
- Azt nem lehet, vágta rá Lanie.
- Miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése