http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2014. május 14., szerda

Egy éjszaka következményei! 5.rész

- Várj ne tedd le. Ez nem minden, mindent meg tudtam és nem fogod elhinni ki volt az.
-  Espo kérlek.
– Kate volt az.
Rick szemei kikerekedtek.
- Hogy ki?
- Kate, ö volt az, és a te gyerekedet várja azért nem tudta megmondani ki az apa.
Rick gyermekien csillogó szemével Kate-ra nézet majd leengedte a telefont.
- Mi az Castle, baj van?
Kate telefonja is megcsörrent.
Ránézett Rick-re
- Lanie az.
- Szerintem vedd fel. Mondta most már mosolyogva Castle.
Kate értetlenül nézett majd felvette a telefont.
- Szia Lanie.
Kate, figyelj rám Espo most tudta meg hogy Castle-val voltál azon az éjjelen.
-   Hogy mi?
-    Tudod Castle azon az éjjelen eléggé becsiccsentett és nem emlékezett semmire, ezért megkérte Espot hogy derítse ki kivel volt azon az éjjelen.
- Miért?
- Mert meg akarta mondani annak a személynek hogy egy hiba volt én nem akar tőle semmit.
- Igen?
- Azért nem akar tőle semmit mert szeret és ezért nem mondta meg hogy azon az éjjelen volt valakivel vagyis nem valakivel hanem veled, de ezt nem tudta.
- Ez most azt jelenti...
- Igen azt hogy ö a gyereked apja.
Kate felnézett majd leejtette a földre a telefont.
Szép lassan felemelte fejét, kellett pár másodperc mire felfogta mit is jelent, de nem volt sok ideje mert Castle puha ajkaival találta szemben magát.
Hosszú csókjuk után Kate könnyes szemmel tekintett Castle-ra.
- Ezt el sem hiszem azt hogy mi lefeküdünk. Hogyan történt ez, nem is emlékszem.
- Én sem emlékszem.
- Te is most tudtad meg igaz?
- Igen, ahogy te is.
- Az előbb nem tudtad, hogy a baba a tied, mégis velem akartál lenni. Miért?
Rick lehajtotta a fejét majd felnézett.
- Mert szeretlek Kate, már elég hosszú ideje ahhoz hogy nehogy elveszítselek, és megfogadtam harcolok érted bármi áron.
Kate csak bámulta Castle-t.
- Most mi lesz?
- Mire célzol.
- Velünk a babával a munkámmal!!
- Szeretsz?
- Nagyon úgy néz ki.
Rick megfogta Kate arcát és felemelte, majd gyengéden megcsókolta.
- Figyelj rám, mindent megoldunk, együtt.
Kate elmosolyodott.
- Rendben.
- Akkor odaköltözöl és megcsináljuk a gyerekszobát....
- Hogy mi van?
- Én költözzek hozzád? Felejtős.
- TE jössz ide.
Rick pimasz mosoly után megszólalt.
- Kezdődik, tombolnak a hormonok.........
Kate-nak reagálni nem volt ideje mert Castle megcsókolta majd szép lassan a háló felém araszoltak.
Rick gyengéden fektette a nőt az ágyra majd megszakította csókjukat.
- Valami baj van?
- Nincs, csak olyan hihetetlen ami történt, de ennél jobb nem is történhetett volna.
Kate elmosolyodott.
- Elhiszed hogy én sem így terveztem. Tudod én nem örültem ennek az egésznek, de ahogy az előbb megtudtam hogy veled voltam és hogy te vagy az apa, pillanatok alatt megváltozott a véleményem.
Rick elmosolyodott majd ismét lecsapott Kate ajkaira. Az egész éjszakán át szeretkeztek. Reggel Kate arra ébredt hogy valaki a pocakját simogatja.
- Tehát nem álom volt. Mondta halkan Kate.
Rick elmosolyodott.
- Hát nem.
Rick gyengéden megcsókolta Katet.
- Minden reggel erre akarok ébredni. Mondta suttogva Kate.
- Ez megoltható, habár pár hónap múlva már nem lesz olyan békés.
- Részlet kérdés az a lényeg hogy velem légy.
- Mondtam már hogy mennyire szeretlek.
- Még nem elégszer.
- Szeretlek, szeretlek, szeretlek.
Kate egy csókkal elhallgattatta.

5 hónappal később.

Rick egy csodálatos álom kellős közepén járt mikor valami megzavarta azt.
- Castle, Castle
- hmmm, hagyjál.
- Castle ébredj.
- Naaa még egy kicsit.
- Rick elfolyt a magzatvíz, ébredj.
Castle szemei kipattantak.
- Fent vagyok! Elfolyt a magzatvíz pattant fel Castle.
- Úr isten hol a készenléti csomag? Pattogott Rick a szobába.
- Itt nálam.
Szólalt meg teljesen higgadtan Kate.
Rick el is indult az ajtó felé.
- Khh
- Igen
- Szerintem előtte fel kéne öltöznöd.
Rick magára nézet.
- Hu
- Ott vannak a ruháid az ágyon.
Rick gyorsan felkapta magára és már indultak is a legközelebbi kórházba.
5 perccel később már a kórház bejáratánál kísérte Katet.
Nővér gyorsan hozzanak egy kocsit mindjárt szülünk.
A nővér teljesen higgadtan odatolt egy kocsit.
- Most beviszem a vizsgálóba addig kérem ezeket a papírokat töltsék ki. Máris jön a doktor úr.
Két perccel későb a doki már a vizsgálóban volt.
- Jó napot a nevem Dr Leedermayer , most megnézem hogy hogyan is állunk.
- Hogy szólíthatom?
- Kate
- Oké Kate már eléggé ki van tágulva, mehetünk is a szülőszobába. Maga is jöhet, de előtte kérem ezeket vegye fel.
- Mindjárt jövök, telefonálok a többieknek.
- Oké.
Pár perccel később Rick készült bemenni a szülőszobába mikor hatalmas ordibálást halott.
- Te jó ég!
Rick becsukta szemeit majd belépett a szobába.
Egyből Kate-hez sietett akinek hatalmas fájdalmai voltak.
Mikor Kate meglátta elmosolyodott.
- Hát Itt vagy, azt hittem már be sem jössz.
Rick egy gyengéd csók után megszólalt.
- Mindenkit felhívtam, nemsokára itt vannak.
Kate csak bólintott.
- Kate kérem nyomjon.
Kate ismét egy hatalmasat ordított majd elájult.
- Ooo a baba nyakára rátekeredett a köldökzsinór, azonnal fel kell nyitnunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése