http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. május 26., szombat

A pénz megbódít. 11.rész


 11.rész

Castle telefonja elnémult.
-Meg kell találnunk Alexist.
-Castle édesem, te egyenlőre nem tudsz semmit csinálni. Inkább menj be Matahoz és várd meg a műtét végét és addig mi Espositoval és a többiekkel rászállunk az ügyre.
Castle nagy nehezen belement a dologba. Kate adott egy csókot Castlenak majd elment.

Kate már az őrsön volt.
Lement Laniehez hogy tudott e valamit megállapítani a házban történtekről.
A lift kinyitódott és Lanie meglátta Beckettet.
-O édesem hogy vagy?
-Félek Lanie félek.
-Édesem nem lesz baj megtaláljuk Alexist.
-Remélem úgy lesz.
-És próbálj meg nem idegeskedni, mert az nem tesz jót a babának.
-Lanie ezt nem tudom garantálni.
-Hogy van Martha?
-Nagyjából azt tudtam kivenni az orvos mondókájából, hogy betört a feje és szilánk megy az agy felé, ezért megműtik és Castle bennmaradt vele hogy, ha felébred ne legyen egyedül.
-O szegény Martha.
-De hagyjuk ezeket, találtak már valami kiindulópontot?
-Nem tudom édesem, még ne,m jöttek meg az eredmények.
-Bocsi Lanie de most mennem kell.
-Semmi baj, menj végezd a munkád.
Beckett gyorsan felszaladt Ryanhoz.
-Ryan, Ryan.
-Itt vagyok Becket a kávégépnél.
-Catlet felhívta egy férfi és nála van Alexis.
-Te jó ég. Váltságdíjat követelt?
-Nem, ez a furcsa, azt mondta hogy Castle bántott valakit és ezért most Alexist bünteti.
-Úr isten, de ki lehet az.
-Nem tudom, de meg kell keresni minden olyan gyanús alakot akinek lehet bosszúra oka, vagy netán letartoztattuk.
-Oké, de a postáját is jó lenne behozatni, hátha van benne valami lényeges.
-Jó Ryan, tedd amit tenned kell.
-Te jól vagy?
-Nem, nagyon aggódom Alexisért.
-És  Martha hogy van?
-Most műtik, Castle meg vele van.
-Á értem. Én akkor gyorsan belevetem magam a lehetséges gyanúsítottakba, -Espositot meg kiküldöm a levelekért.
-Kösz Ryan hogy  gyorsan intézkedsz!
-Alexisért bármit.

Vajon mi lehet most Alexissel, biztos fél és meg is kínozhatták.
És én csak itt ülök kórházban és várok, tehetetlenül

Elhagyatott raktárépület.
-Köszi hogy az előbb sikítottál. Mert én úgy sem lettem volna bántani téged.
-Megkérdezhetem hogy miért raboltál el, ha képtelen vagy akárkinek is ártani?
-Én nem tudok semmit az okról.  A bátyám parancsolta hogy raboljalak el különben kitagad és azt nem éltem volna túl.
Akkor miért feküdt a nagyi a földön?
-A mamádat sem bántottam ahogy megijedt úgy esett el és közben magával rántotta a terítőt amin egy szobor volt. A pisztoly meg véletlenül elsült mikor akartam a mamádnak segíteni és az eltalálta a  kutyust.
-Akkor te egy balek  vagy.
Köszi. De akkor kezdődjön a póker.
Na ez egy jó ötlet.


Castle édesanyját közben kitolták a műtőből.
Castle gyorsan az orvos után rohant.
-Hogy sikerült a műtét?
-Szerencsére sikeresen el tudtuk távolítania szilánkdarabokat, de hogy lett e agysérülése azt csak akkor tudjuk meg ha fel ébredt.
-Köszönöm. Bemehetek hozzá?
-Csak nyugottan.
Nem sokkal azután hogy visszahozták a kórterembe fel is ébredt.
-Szia anya!
-Szia kisfiam.
-Hogy érzed magad?
-Nagyon fáj a fejem.
-Emlékszel valamire?
-Csak arra hogy bent voltunk a kórházba és utána semmi.
-UUU Azonnal szolok a dokinak.
-Rendben.
Castle egy perccel később ott is volta a dokival.
-Akkor gyorsan megvizsgálom.
-Helo doktor úr , mondja csak van felesége?
-Nincs.   A doki kissé furán érezte magát Martha közvetlensége matt.
-Akkor meghívhatom egy italra?
-Magának nem szabad inni egy darabig asszonyom.
-O kérem szólítson csak Marhanak.
-Rendben Martha egy percet most beszélek a fiával ha nem bánja.
Természetesen, beszéljenek csak.
-Mr Castle, az ön édesanyja részleges amnéziában szenved, csak idő kérdése és visszatér neki minden emléke.
Castle nem tudta hogy örüljön e a hírnek vagy búsuljon.

Az őrsön a fiuk már ezerrel dolgoztak
Beckett meg már Castle rajongói leveleit nézegette.
Castle lépett ki a liftből.
Castle tágra nyílt szemekkel nézte hogy a sok rendőr az ö lánya ügyén dolgozik.
Megkereste Beckettet.
-Szia Kate.
-Rick.
Beckett odament Castlehez és átölelte.
-Hogy van ?Martha.
-Már jobban, de a támadásra nem emlékszik.
-Hála az égnek, úgy aggódtam érte!
-Találtatok már valami?
-Nem nem sokat
-Mond meg mit csináljak.
-Castle szerintem eléggé fáradt vagy, pihenj le.
-Nem nem pihenek, mindenki az mondja hogy nyugodjak le , de az ég szerelmére a lányomat tartják fogva és a jó ég tudja mit művelnek vele és nekem mondjátok hogy pihenjek.
Rick szinte már majdnem üvöltve mondta a szavakat.
Kate szeméből e szavak hallatán egy könnycsepp gördült le.
Rick ezt észrevettek, odament és letörölte.
-Ne haragudj Kate nem akartam kiabálni. Csak nem bírom már.
-Megértem.
Castle lágyan megcsókolta szerelmét, akinek ettől kicsit jobb kedve lett.
Ekkor Esposito tört rájuk.
-Volt egy szemtanú.
-Hol van szólalt meg Beckett.
-Most hozzák be az irodába.
-Megyűnk már.
-Rick édesem erre vártunk, ez talán azt jeleni hogy megvan a kiinduló pontunk.
-Remélem Kate Remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése