http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. május 19., szombat

A pénz megbódít 6. rész


6.rész
-Hát…
Castle vett egy nagy levegőt.
-Befejezem amit a liftben elkezdtem.
Beckettnek még reagálni sem volt ideje és Castle megint megcsókolta.
Beckett szó szerint elolvadt Castle csókjától és kezdett ráérezni és bevadult. Nekilökte Castlet  falnak. Castle nagyon élvezte hogy Beckett is beszállt a játékba és hagyta magát.
-Kate nem akarok ünneprontó lenni, de be kéne mennünk a lakásba.
Kate csókolta tovább Castlet és közben előkereste a kulcscsomóját és kinyitotta az ajtót. Beckett egy sejtelmes pillantást vetett Castlera és belépett a lakásba, Castle is követte.
Majd Castle az adrenalintól felpörögve vetette bele magát ismét Kateba.
Kate akarlak!!! Kívánlak!!!
 Először hosszan csókolta a száját utána lejjebb merészkedett és eltalálva Kate erogén pontját csókolni kezdte a nyakát, ami Beckettet annyira felizgatta hogy hatalmasat nyögött.
Ezáltal Castle tudta hogy jó munkát végez és folytatta.
Castle felkapta Katet az ölébe és a falnak dőltek, lassan lassan a háló felé próbálták venni az irányt, de ekkor már Katerol lekerült a felső ruházata. Nagy nehezen betaláltak a hálóba és nekiláttak bepótolni az elmulasztott időt.
Egész éjjel kényeztették egymást. Reggel Kate kezdett ébredezni. Kinyíltak a szemei és érezte minden egyes porcikáján az éjjel történteket. Kisebb fájdalmakat is érzett a hátán és visszagondolt hogy is szerezte őket, mikor Rick a falnak döntötte.
Annyira össze voltak gabalyodva Rickel hogy sokat küzdött mire ki tudott bújni belőle. Felkapta a keze ügyébe kerülő első mihamarabb, ami Rick inge volt. Kiment a konyhába és lefőzött egy adag kávét és mellé gyorsan összeütött két adag rántottát.
Beckett leült a székre és elgondolkodott hogy milyen szerencsés. Azzal a férfival töltötte az éjszakát aki a legfontosabb személy édesanyja halála óta. Mindig is szerette volna ha Castleval nem csak munkatársak és végre beteljesült az amire mind a ketten vágytak.
Castle is ébredezett. Kinyitotta a szemét és szerelmét kereste az ágyban, de nem lelte, tapogatózott is és semmi. Felült az ágyon és körbenézett.
/Biztos a konyhában van/
Fel akart öltözni, de nem találta az ingét ezért kikapott egy köntöst Kate szekrényéből és a konyha felé vette az irányt. Meglátta kedvesét a széken, aki annyira el volt bambulva hogy nem vette észre. Lassan és halkan mögé lopakodott és belecsókolt a nyakába. Amit Kate cseppet sem bánt.
-Jó reggelt Castle!
-Neked is!
-Milyen sexy vagy ebben a köntösben!
-Köszönöm, kénytelen voltam elvenni, mert valaki lenyúlta az ingemet.
-Sajnálom visszaadjam??
-Ne, majd még meglátom mi lesz a büntetésed amiért elvetted.
-Összeütöttem egy kis rántottát.
-Az jó lesz mert farkas éhes vagyok, mert nagyon kimerültem az éjszaka.
Beckett Castlera nézet és mosolygott egyet.
-Nem csak te fáradtál el!!
--Ez esetben neked is enned kell.
Beckett beleült Castle ölébe és szenvedélyesen megcsókolta.
-Ez megteszi előételnek.
Castle csak nevetett.
Nagy nehezen befejezték a reggelit.
-Muszáj ma bemennünk????
-Hát talán, betelefonálhatok hogy rosszul lettem reggel.
-Az csodás lenne.
Beckett betelefonált Esponak hogy mondja meg a főnöknek  ma nem megy dolgozni.
Espo kicsit furcsállta is mert Castle sem ment be.
-Na most már teljem mértékben a tied vagyok Castle.
-Örömmel hallom.
Castle ráharapott az alsó ajkára majd sármosan nézett Beckettre, aztán hirtelen felkapta és bevitte a hálóba és letette az ágyra.
-Na jöhet a desszert?
-De még mennyire.
Ismét elmerültek egymásban.
Eközben Lanie nagyon aggódott barátnőéért és felhívta. Beckették annyira hevesen szeretkeztek hogy lelökte a telefonját és ez által a fogadó gomb be nyomódott.
-Na édesem mi van veled?
Lanie nagyon furcsállta mert elég furcsa hangok hallatszottak a telefonban.
Lani egy kicsit kihangosította hogy jobban haljon és akkor meghallotta.
-OOOO Kate…
És további nyögések.
Lanienek kikerekedtek a szemei.
-Na ez a beszéd kislány végre élvezed az életet.
Majd letette a telefont és épp ekkor jött be Ryan és Esposito.
-Na mi a helyzet Lanie.
De Lanie csak mosolygott.
-NA mond már mi az a mosoly az arcodon.
-Fiuk Beckett akkor beteget jelentett?
-Igen.
-Jó mert most beszéltem vele vagy valami olyasmi.
-Na és nagy a baj?
-Hát szerintem valami nagy munkában lehetett és nem egyedül.
-Ryannnak rögtön leeset, Esponak meg egy fél perc is kellett.
-Az nem tudod kivel?
-Szerintem Castle hangját halottam.
-Huuuuuuuuu na végre!
-Huuuuuuuuu na végre!
Mondták a fiuk.
Beckették végre eljutottak a csúcsra és kifújták magukat.
-Ez valami fantasztikus volt Castle.
-Köszönöm, köszönöm.
Beckett kifújta magán majd a fejét Castle mellkasára hajtotta és a hasára köröket rajzolgatott a kezével.
-Kate!
-Igen!
-Ugye ez nem csak a mai napra szólt.
-Mégis mi?
-Már mint a kettőnk dolga, te meg én.
Kate kicsit elmosolyodott a szemei csillogni kezdtek.
-Castle, figyelj ide. Te és Én szóval mi szerintem nagyon jól kijövünk a munkában mint Partnerek, társak és ha jól taktikázunk akkor ezt a magánéletben is megoldhatjuk. Ha jól teljesítesz.
Beckett ismét elnevette magát.
-Ez nem is volt kérdés.
-Akkor most már hivatalosan is együtt járunk?
-Igennnn  csak még az őrsön nem mondjuk el.
-Ahogy szeretnéd édes!
Beckett megcsókolta Castlet.
-Nem tudom hogy bírtam eddig nélküled.
-Hát szerintem a köztünk lévő feszültséget mindig a rossz fiukon töltötted le.
-Castle!!
-Nem így van?
-Hát lehet.
-Te nem vagy éhes?
-De igen  régen volt már reggel.
-Akkor rendelek kínait, ha neked is megfelel.
-Én is pont erre gondoltam.
Castle megrendelte a kínait.
-Amíg megjön a kaja nézzünk tv.
-Jó, ha akarod.
Castlenak nem is kellett több és bekapcsolta a tévét. Majdnem minden adón egy romantikus film ment, kivéve egyet ami egy kutyákról szóló dokumentum volt.
Egy darabig nézték. Épp az ment hogy sok kutya nyakörvébe tesznek nyomkövetőt vagy telefonszámot, hátha elkóborolnak.
-Milyen okos dolog egy kutya nyakörvébe ilyet tenni én nem is gondoltam volna- szólalt meg Beckett
Castle egyből felugrott
-Hát persze a nyakörv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése