http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. május 13., vasárnap

A pénz megbódít 2.rész


2.Rész

Castle letette a telefont, majd a szemei felvillantak.
Én vagyok az első a helyszínen és nincs itt Beckett hogy  visszatartson.
Apa minden oké?
Hát nem látod van egy hullánk és még csak mi vagyunk itt.
És ez ennyire boldoggá tesz?
Téged nem?  Végre megvizsgálhatod a testet egyedül, Parish nélkül.
De nincs nálam kesztyű
Castle a zsebébe nyúlt és kivett kép pár kesztyűt.
Hát ez mindig nálad van?
ÁÁ ez is a nyomozói ruhához tartozik.
Apa ne haragudj hogy ezt mondom, de szerintem valami nincs rendben nálad.
Castle egy mély haházással válaszolt.
Muhahahaha   na nem mondod.
Apa fejezd be!
Ünneprontó.
Nem csak nem annyira gyerekes mint  te.
Na ne jártasd a szád inkább kezdj neki.
De akkor ne  nézz!!
Oké.
Castle el kezdett fütyülni és oda oda kacsingatott.
Apa!
Jó, jó addig megnézem a hölgyet aki felfedezte a hullát.
Castlenak végre volt tíz egész perce hogy kikérdezze a nőt.
Az a tíz perc gyorsan eltelt és Becket megérkezett.
Alexis te mi a fenét művelsz?
Á izé én csak megvizsgálom a holtestet.
Egyedül?
Igen.
Hol van Lanie?
Á még nem ért ide.
És ti hogy kerültetek elsőként a helyszínre.
Á mi csak épp néztük a Sherlock Holmest és akkor bukkant elő a hulla.
Aha, és apád merre van?
Á azt hiszem épp azzal a nővel beszél aki megtalálta.
Hogy mit csinál!!!
Castle!!! Castle!!    Ordította Kate.
Castle az ordítozásra összehúzta a nyakát.
A fenébe megjött Beckett.
Beckett meglátta Castlet majd  odament hozzá és berángatta az egyik sarokba.
Mi a fenét művelsz Castle és mi ez a jelmez rajta?
/ ó még ebben is olyan édes/
Ez a mozis Sherlokos jelmezem. Mikor a hulla előbukkant akkor hát izé unatkoztam és ezért hát…
 /Milyen sexy mikor mérges rám/
Hát mi Castle kikérdezted a nőt?!
Igen, de….
Nincs de Castle még mindig én vagyok a rendőr s te csak író vagy.
Sajnálom Beckett.   
Majd Castle bűnbánóan Beckettre nézett.
Ne haragudj többet nem fordul elő.
Hát remélem is.   Mit tudtál meg?
Castle mosolygott egyet.
Hát e nő  a takarító és a film közepén vette észre hogy a függöny nem volt rendesen a helyén és akkor kicsit megigazította majd meglátta a vért és a hullát és annyira megijedt hogy véletlenül meglökte és ez nekiesett  vászonnak ami nagy súly alatt kettészakadt és a hulla kiesett a nézők elé. Ja és az áldozatunk neve Adam Kovalsky. Ennyi.
Á szép előadás volt.
Köszönöm.   Hajolt meg Castle.
Na gyere te okos tojás.
Kimentek a hullához ahol még mindig csak Alexis volt.
Na Alexis mire jutottál így egyedül.
Férfi 30-35 közötti egy szúrt seb a hátán és több kisebb szúrás a mellkasén, de valószínűleg a hátán lé szúrás volt a halálos.
Értem ügyes vagy Alexis.
Köszönöm Beckett nyomozó.
Bezzeg öt megdicséred.
Apa!!!
Ő legalább csinált valami hasznosat is.
Ki csinált hasznosat?   Szólt közbe Lanie.
Alexis egyedül vizsgálta meg a holtestet.
Na ez a beszéd kis anyám. Büszke vagyok rád, lehet hogy é már nem is kellek. Na mesélj mire jutottál.
Gyere Castle menjünk be az őrsre és hagyjuk magukra a két szakértőt.
Castle szót is fogadott kissé duzzogva, de követte Beckettet.
Beckették bementek az őrsre, és Beckett felrajzolta a táblára az eddigi adatokat. Az idő gyorsan röpült és már 10 is elmúlt, de Beckett még mindig az áldozat aktáit nézegette, Castle meg szorgosan Beckettet nézte.
Castle befejeznéd!!
De mit?
Hát hogy bámulsz.
Én nem bámullak csak nézek ki a fejemből és bambulok.     Mentette magát Castle.
Hogy te milyen gyerekes vagy.
Ma már másodszor hallom ezt. Lehet benne valami.
Fogadok hogy Alexis mondta.
Talált süllyedt.
Beckettet kisebb pánik fogta el mikor Castlera pillantott.
/ Te jó ég jobb lesz ha haza megyek, mert egyre jobban kívánom ezt a féleszűt még a végén valami olyat teszek amit később még megbánnák./
Na szerintem menjünk haza majd holnap folytatjuk.
ooooo haza     Bólogatott Castle.
Castle fejezd már be.
Oké.
Kate és Rick együtt beszálltak a liftbe néma csendben.
Rick megint Beckettet bámulta.
 / Á itt áll mellettem életem szerelme és nem érinthetem meg, nem csókolhatom. Nem tudom meddig bírom ki az érintése mellett, folyton arra a csókra gondolok. Olyan szenvedélyes volt és bár tovább tartott volna./
Kate is gondolkodni kezdett
/ Már  megint itt áll mellett ilyen szorosan. Annyira kívánom lassan a szexuális feszültség eluralkodik rajtam. Ha még egy percig ilyen közel leszek hozzá biztosan leteperem. Mikor nyílik már ki a lift ajtaja. Nyílj ki nyílj már ki./
És végre kinyílt.
Beckett elég gyorsan kihuppant és elköszönt Castletól majd a kocsijához igyekezett.
/Ezt megúsztam, de meddig/
Holnap Beckett.
 / Megint eltűnt mellőlem pedig még néztem volna egy darabig. O istenem csak egyszer csak egyszer had csókoljam meg/
Mind a ketten beszálltak a kocsijukba és sóhajtottak egy nagyot.
Majd holnap látom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése