http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. május 31., csütörtök

A pénz megbódít 13.rész


13.rész


-Még az egyetemen csoport társak voltunk. Egyik nap  drogokat kínált nekem, persze én akkor még jó fiú voltam és visszautasítottam, de a legjobb barátom Leo ő is drogot árult és ki akarták nyírni mer az ő területükön árult én nem tudom miért, de meg akartam akadályozni. Mikor Leo elé álltam hogy hagyják békén akkor kaptam egy szép szúrást a vállamba, és én  nem hagyhattam hogy  megöljék. Kihallgattam hol fognak rá támadni és odahívtam a zsarukat, bezzeg csak Joe tudták elkapni és letartoztatták, én meg végignéztem.
-Castle ez kemény, nem csodálom hogy pikkel rád, csak nem tudja hogy megmentetted az életét.
-Hát ez az.
-Majd reggel bemész hozzá, ha nem okoz gondot.
-Megbirkózom vele, de mindjárt reggel van.
-Már, mennyi a idő?
-hajnali 6.
-Egész éjjel bent voltunk?
-Hát nagyon úgy néz ki.
Gyorsan elröppent az az óra és Espo bevitte Joet a kihallgatóba.
Castle meg ment utána.


-Szia Joe.
-Rick, szia.   ( gúnyos kacaj)
Castle rögtön a lényegre tért.
-Azért raboltad el Alexist mert az egyetemen összetűzésbe kerültünk?
-Nem Rick, azért raboltam el mert miattad kirúgtak az egyetemről és 1 évre le is csuktak.
-Nem úgy történt ahogy te azt gondolod.
-Pedig minden ott voltál  Rick, láttalak a rendőrautóból.
-Te nem értetted ezt az egészet!!
-Hát mégis mit nem értek, az igazságot?
-Joe, figyelj én akkor megmentettem az életedet!
-Mégis mivel, azzal hogy lecsukattál.
-Nem, azzal hogy rendőröket küldtem a helyszínre!
-Ah és engem meg le is csuktak. Pedig egy tuti üzlet következett volna be aznap este.
-Hát nem érted, nem üzletet ajánlottak volna, hanem meg akartak ölni!
-Mégis miért öltek volna meg?
--Mert az ö területükön árultál.
-Na persze!!
Rick kigombolta az ingét és Joe felé mutatta.
-Látod ezt.    Közben Joe felé mutatta a heget.
-Ezt azért kaptam mert mondtam neki hogy ne bántson. Ha hagyom hogy akkor este találkozz velük és ’ üzleteljetek ’ akkor te már halott lennél.    –Rick ezt már szinte üvöltve mondta.
-Joe lesütötte a szemét.
-Nem hiszek neked.
Akkor higgy a bizonyítékoknak.
Rick kiszáguldott a kihallgatóból és Espo felé vette az irányt.
-Nézz utána létszíves Leo Weetonak, pontosabban a 10 évvel ezelőtti ügyének, mikor engem késelt meg.
-Jó értem, pár perc.
Castle a várakozás közben felidézte az eset pontos részleteit, ami nagyon elszomorította mivel a legjobb barátja támadt rá.
-Megvan Castle.
-Remek.
-Rick elvette Espotol az aktát majd ismét bement a kihallgatóba.
Ledobta Joe elé.
-Ez meg mi?
-Az állításom!!! Ami IGAZ!!!
Joe lassan lapozni kezdte és valóban benne volt minden bizonyíték ami alátámasztotta Castle történetét.
-Ez akkor igaz!?
-Igen ez a teljes igazság!
-Akkor én 10 éven keresztül tévhitben éltem?
-Sajnálom!!
-Nem, én sajnálom Rick!! Én annyira sajnálom, megbocsájtasz?
-Hát persze hogy megbocsátok, csak mond el hol van Alexis.
Joe leírta Castlenak a címet.
-Joe nyugtass meg ugye nem bántottátok?!
-Én nem bántottam, a kisöcsém meg olyan nyuszi hogy egy légynek se tudna ártani. Ne aggódj.
-Majd később beszélünk.
Rick oly hirtelen jött ki a kihallgatóból, kezében a cetlivel hogy majdnem fellökte Ryant. Sietett, gyorsan megkereste Katet.
Óvatosan fölé hajol és nyakon csókolta.
Kate erre felébredt.
-Máris reggel van?    Mondta nyűgösen Kate.
-Itt a cím, most megyünk Alexisért. Jönni akarsz?
Kate szemei hirtelen kikerekedtek.
-Még szép hogy megyek.
Kate gyorsan felpattant és máris indultak a raktárhoz.
Nem sok rendőr volt velük, Joe szerint Csak az öccse van ott és az is eléggé ártalmatlan, de a biztonság kedvéért magukkal hoztak pár embert.
Szép lassan közelítették meg a helyszínt, Kate ment elöl kezében egy fegyverrel és a nyakában a jelvényével.
Kate meglátta Alexist és jelzett mindenkinek a kezével.
-Mike Kross kezét emelje a magasba itt a rendőrség. Ne mozduljon, körbevettük.

Elexis észrevette apját majd intett a kezével mindenkinek hogy ne lőjenek a fickó ártalmatlan.
Kate odalépett a fickóhoz majd a kezére kattintotta a bilincset.
Castle ezt látva azonnal a lányához rohant és jó szorosan megölelte.
Kate és oda lépett és átölelte Alexist.
-Annyira aggodtunk érted Alexis.
-O kicsim annyira szeretlek. Bántott? Semmi bajod? Nem fázol?...
-Apa nyugi, jól vagyok ez a fickó tökre rendes volt velem és nem bántott, inkább én öt.
-Castle meghökkenten nézett lányára.
-Laposra vertem pókerbe.
Castlet mosolygott egyet.
-Ez az én lányom.
-A nagyi hogy van?
-Megműtötték s mindenre emlékszik, csak a támadásra nem.
-Miféle támadásra?
-Hát amikor leütötték:
-Nem dehogy ütötték le az egész a véletlen műve olt.
Kate meg annyira izgalomba megszédült és összecsuklott.
Castle észlelte ezt és mielőtt a padlóra zuhant volna elkapta.
-Hívják a mentőket. Azonnal! ordította Castle
Kate még a mentősök előtt magához tért.
-Kate jól vagy, nem fáj semmi?
-Jól vagyok. Mi történt?
-Elájultál?
-Én?
-Igen, de itt is a mentő, majd ők megvizsgálnak.
A mentősök első dolga a vérnyomás mérés olt.
Ami  nagyon magas volt.
-Hölgyem kérem jöjjön velünk.
-Nem minek, nincs semmi bajom.   Kate e szavak kimondása után hatalmasat ordított és a hasához nyúlt.
-ÁÁÁÁÁÁ
Mindenki ijedten nézte a nőt a mentősök meg azonnal a hordágyra fektették és bevitték a kórházba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése