http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. július 30., hétfő

Barátság és szerelem 6. rész


6. rész

Kate fülébe lassan visszatérnek a hangok. A földön fekszik, Szirénát hall, de nem tudja hová tenni  mert szemei még csukva. Lassan kinyírja azokat, de csak villogó fényeket lát. kezd megrémülni. Szemei lassan megszokják a fényeket és a látása visszatér, de feje hasogat és még kicsit homályos a kép.  Mellette rendőrök szaladnak el az egyik megáll.   Felsegíti Katet a padra.
-jól van asszonyom?
-Igen, de mi folyik itt.
-Sajnálom, de nem mondhatok semmit. Kérem fáradjon biztonságos helyre.
-Na ne mondja!
Kate előkapja a zsebéből a jelvényt.
-Na akkor kezdjük még egyszer. Mi folyik itt?
-Sajnálom asszonyom. dadogja a rendőr.
-A férfi aki valószínűleg magát is fellökte szóval ő ámokfutást hajtott végre, vagyis nem csak ő. Többen is voltak, a plázában hatalmas gépfegyverekkel lőttek a tömegbe, nagyon sok a halott és a sebesült. Mikor  a helyszínre érkeztünk  lehetett menekülni kezdtek.
-A fenébe.
Kate felpattan a padról, de hirtelen megszédül és  a rendőr kapja el.
-Asszonyom jobb ha maga még pihen.
Szerintem meg maga fog engem elkísérni a vezető nyomozóhoz.
A rendőr lehajtja a fejét majd engedelmeskedik Katenak.
Elkísérte a kocsihoz Katet aki még közben megszédült párszor.
-Asszonyom nem akarok bele szólni, de meg kéne nézetni magát egy orvossal.
-Nem kell, jól vagyok.
-Maga tudja én csak segíteni akarok.
Kate odalép a kocsi mások feléhez és Gatessel találja megállt szembe.
-Beckett maga mi a fenét keres itt?
-Én csak itt voltam a parkban és az egyik terrorista nekem jött.
-Nézesse meg magát, nagyon szarul néz ki.
-Asszonyom vannak itt nálam súlyosabb sérültek is.
-Igaza van, akkor álljon be segíteni a mentősöknek.
-Értettem!
Beckett összeszedte minden erejét és a sürgő forgó mentősökhöz lépett.
-Miben segíthetek uraim.
-Ki maga, nem érünk rá.
-Nyomozó vagyok, segíteni akarok.
A mentős Beckettre nézet.
-Látja ott az a hölgyet akit az egyik kollégánk lát el?
-Igen.
-Na menjen és segítsen neki.
-Megyek.
Kate sarkon fordult és odament a másik mentőshöz.
-Mit tehetek.    Lépett oda két a mentős mellé.
-A kollégája küldött.
-El tudja szorítani a hölgy artériáját?
-igen.
-Akkor gyerünk, mielőtt elvérzik.
-Mi ,hogy elvérzem?
-Nyugodjon meg asszonyom most már kaptam segítséget és nem fog elvérezni.
-Rendben, de legyenek gyorsak, a kis unokám már vár a kajával.
-Hát attól tartok asszonyom, egy darabig a kórházban lesz a nyílt trésével.
-A mimmel?
-Tudja a hatalmas kilógó csont a lábából.
-De nem is fáj.
-Tudja mozgatni a lábát asszonyom?
A nő kezd kétségbe esni.
-Nem, nem megy, nem érzem, o te jó ég
-Asszonyom, megnyugtatná a hölgyet kérem!
Kate oly sok érvet hozott fel az idősödő asszonynak hogy kisebb hiszti után, teljesen lenyugodott.
A nőt betették a mentőbe, a mentős még odalépet Katehez.
-Köszönöm!
-Nincs mit.
-Meg tudhatom a nevét?
-Kate, Kate Beckett nyomozó.
-Örültem Kate, én Mike vagyok. Jut eszembe meg kéne nézetni magát.
Kate  visszamosolygott.
-Csak vigyázzon a hölgyre.
A mentő elment és a kedélyek is lenyugodtak, Kate ismét a kapitányhoz ment.
-Kapitány.
-Á Beckett, menjen a plázába, ott lesz Dr Paris és tájékoztatni fogja magát.
-Igen is asszonyom.
Kate bement a szállodába. Ahogy belépett megtorpant kicsit, a látvány az nagyon szörnyű volt. Mindenhol hullazsákok és rengeteg sok vér.    Nagy nehezen megtalálta Laniet, aki a hullákat címkézte meg.
-Á Kate.
-Lanie, mi a helyzet?
-Amint látod egy elég durva  merénylet zajlott itt le, de ami a legborzasztóbb az az hogy ezeknek a halottaknak a 30%-a abban halt meg hogy a nagy tömeg összetaposta .
-Ez szörnyű.
-Te jól vagy?
-Igen, csak….  nem fontos.
-Kate!   Emelte fel a hangját Lanie.
-Csak az egyik merénylő nekem jött a parkban és kicsit beütöttem a fejem.
-Kate ez nem játék, azonnal menj be a kórházba.
-De teljesen jól vagyok.  Ekkor Kate kicsit kilengett.
-Az látom, addig a hulláim közelébe sem mehetsz amíg el nem mész megnézetni magadat. értve?
Kate lehajtotta a fejét.
-igen is.
Kate hátat fordított barátnőjének és az egyik mentőautóhoz battyogott.
Beszállt és az egyik orvos el kezdte vizsgálni Kate pupilláit, amikor Katenak fenn akadtak a szemei majd elkezdett rázkódni és elvesztette az eszméletét. Az orvos azonnal becsukta a mentőnek az ajtaját és bekapcsolták a szirénát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése