http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. július 25., szerda

Rendőr vagy író? 1. rész


Rendőr vagy író?
1 rész

-Kate, én nem akartalak megbántani!
-NA ne etess ezzel Castle. Akár mivel is próbálkozol ezt soha nem fogom elfelejteni.
-Én csak segíteni akartam!
-Castle azzal te nem segítesz hogy nyomozol anyám ügyében. Fogd már fel hogy te nem vagy rendőr, te csak egy író vagy!
A veszekedést Gates szakította félbe.
-Castle azonnal az irodámba!    Ordította dühösen Gates.
Beckett szúrós szemmel tekintett Castlera majd a becsapta az ajtót és a lift felé vette az irányt.
Castle vett egy nagy levegőt, habár még nem volt lehiggadva, de próbált viselkedni. Lesütötte szemét majd az iroda felé ment. Beért az irodába becsukta az ajtót, majd leült  a székre.
Gates nagyon mérges képet vágott.
-Castle a mai napi akciójával nem csak hogy a maga életét veszélyeztette, hanem a társaiét is.
-Tudom asszonyom ezzel tisztában is vagyok…
-Ki mondta hogy beszélhet, még nem fejeztem be. Beszéltem a polgármesterrel és ö is egyet értett.
-Mégis miben?
-Maga többé már nem dolgozhat nekünk civilként.
-Hogy mégis miért? A mai napi akcióm miatt?
-Nem Castle azért mert semmilyen fegyveres tapasztalata nincs és ami a legfontosabb, nem tudja fedezni a társát!
-De,kérem ne tegye ezt!
-Castle muszáj ezt megtennem, az embereim érdekében, nem helyezhetem vissza.
-Ez Beckett kérte? Azért mert az anyja is belekeveredett az ügybe, ez azért van?
-Nem ennek semmi köze Beckett nyomozóhoz. ezt én a polgármesterek együtt döntöttem. Ő is nagy mértékben támogatott, mivel az akciót még a tévésem is felvették és e nem tesz jót a hírnevének.
-Akkor majd én mindjárt megbeszélem vele.
-Nem Castle maga semmit sem fog megbeszélni, akkor sem fogom hagyni hogy maga visszajöjjön.
Castle eltette a mobilját és becsukta a szemét majd kezével végig simította az arcát.
-A fenébe!
-Nyugodjon le, menjen haza és pihenjen.
-Mégis hogy a fenébe pihenjek, ez elárulná. Most rúgtak ki, ráadásul Kate egy életre utáni fog és még a gyilkost sem fogtuk el.
-Azt mondtam menjen haza!
Rick egy kis pillanatig szemezett Gatessel majd felállt és kisétált az ajtó, egyenesen a lift felé.
Megnyomta a gombot és elindult a parkolóház felé. Kiszállt a liftből és nem sokkal ezután meglátta Katet. Odasétált.
-Sajnálom!
-Ne haragudj hogy kiabáltam, de nagyon kiakadtam.
-Nem lesz okod többet kiakadni, ugyanis Gates kirúgott.
-Hogy mi?
-Azt mondta a polgármesterrel megbeszélték, hogy több már nem dolgozhatok nekik.
-Én nem ezt akartak, megyek és beszélek velük.
-Na hagyd nem szükséges. Úgy is el akartam menni pihenni.
-De Castle!
-Hagyd Kate, most egyedül akarok maradni.
Kate tudta hogy Castlenak most a legkevésbé sincsen arra szüksége most beszélgessenek ezért inkább hagyta.
Rick beült a kocsijába és elhajtott.
Kate még mindig nagyon haragudott Rickre azért amit tett, de nem akarta hogy elmenjen vagy hogy kirúgják. Csak azt akarta volna hogy pár napig nem beszél vele néha csúnyán néz rá és idővel meg akart neki bocsátani, de ha már nem lesz itt akkor mit csinálhatna.
Rick nyitotta a bejárati ajtót. Ahogy kitárta úgy futott a karjaiba Alexis és Martha.
-Apa jól vagy?
-O kisfiam.
Rick magához ölelte a két nőt majd sóhajtott egyet.
-Most ha nem bánjátok pihennék egy kicsit.
-Á á á á várj csak fiacskám. Most volt a kedves rész. Mi a fenét képzeltél?
-Jaj anya hagyd már!
-Nem Rick nem hagyom, majdnem meghaltatok és az a legrosszabb hogy ész nélkül cselekszel!
-Nem akarok most erről beszélni.
-Igaza van a nagyinak! Nem vagy rendőr apa, te író vagy.
--Már te is Alexis?
-Nem apa és csak a nagyi mellett állok mert igaza van!
-Na jó én ezt nem hallgatom tovább.
Rick kikerülte a két nőt és elindult a szobája felé. Mikor felért a bőröndjébe belepakolt némi ruhát. Mikor végzett lement a bőrönddel a kezébe.
-Te meg hová a fenébe mész Rick?
-Időre van szükségem, el megyek pihenni.
-Nem mehetsz el!
-Igen is elmehetek, majd hívlak titeket.
-Apa nem úgy gondoltam az előbb. Kérlek ne menj el!
-Ezt meg kell tennem Alexis.
Rick adott egy apró csókot mind a két nőnek majd elhagyta a házat.
Rick beszállt egy taxiba.
A reptérre legyen szíves.
-Igen is uram.
A taxis elindult Castle pedig fájó szívvel tekintett vissza a lakásásra.
A reptérhez felé menet fél úton elmentek egy hatalmas épület előtt amire Castle rögtön felkapta a fejét.
-Álljon meg!
A sofőr rögtön megnyomta a satu féket.
-Mi a baj?
itt jó lesz, még sem megyek a reptérre.
Rick mosolygós arccal szállt ki az autóból kivette a bőröndjét és az épület felé tekintett.
-Na majd én megmutatom! Még hogy nem vagyok rendőr.
Rick végre rádöbbent mit is akar tenni az életben.
Felkapta a bőröndöt és bement az épületbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése