http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. július 8., vasárnap

A láthatatla gyílkos 10. rész


10.rész

-Emlékszel arra az éjszakára mikor a kocsiban…!
-Most már emlékszem és soha többet nem akarom elfeledni.
-Az jó mert emlékezetes lett!
Rick kérdően nézett Katera.
-Ezzel mire célzol?
-Tudod akkor bekaptam a legyet!
-Hö.
-Terhes vagyok!!
 Rick meredt maga elé és csak bámult, egy hang sem jött ki a torkáén.
-Castle?
Castle próbált hangot nyökögni, de a torkán ne jött ki semmi.
-Ez ez …..
Rick Kate hasára tette a kezét.
-Ez tényleg emlékezetes éjszaka volt.
-Ennyi?
-vagyis, ez nagyszerű.
Kate gondolkodóba esett.
Talán mégsem kéne örökbe adni, de nekem nincs szükségem egy gyerekre. És mi lesz ha Castle emiatt már nem akar vele lenni. És mit szólnának a kollégák ha a tetthelyekre egy gyerekkel mennék.
Castle közben beszélt Beckettnek aki egy cseppet sem figyelt rá-
-Tudod Kate erre nem számítottam, de ha egyszer így rendelte a sors akkor csak örülhetünk neki.
Castle felnézett és észrevette hogy Beckett nem figyel.
-Beckett?
-Kate?
Rick a kezét Kate előtt meglóbálta mire Kate gyorsan odakapta a fejét.
-Mi?
-Csak azt mondtam hogy nem terveztük, de ha egyszer így rendelte a sors akkor vágjunk bele.
Kate Castlera meredt.
-Örökbe akarom adni!
Rick megtorpant és nem hitt a fülének.
-Hogy mi?
-Én már eldöntöttem hogy örökbe adom.
Rick nagyon elkomolyodott.
-Ezt nem teheted!
-De én még nem akarok gyereket.
-Ez nem akarás kérdése Kate, terhes vagy ezt nem lehet visszavonni vagy odaadni másnak, főleg ha nem teljesen a tiéd.
-Ezzel mire célzol.
Távolodni kezdtek egymástól.
-Arra hogy az a gyerek az enyém is Kate!
-De én vagyok terhes!
-Ne kezdjük ezt el!.
-Ebben akkor is én döntök!
-Jó akkor én fogadom örökbe a saját gyerekemet.
-Azt nem teheted!
- Mért mire gondoltál, majd örökbe adod és soha többé nem fogod látni és el tudod majd feledni. -Mert ez nem így működik. neked is vannak anyai ösztöneid, és ha meglátod akkor te is máshogyan fogsz majd gondolni.
-Már láttam, és nem változott semmi!
-Mi hogy láttad azon az ultrahangon amin még csak egy kis paca? Várj míg 4d ultrahangod lesz!
-Én nem akarom megnézni!
-Még ha megszülöd akkor sem?
-Nem!
-Kate ezt nem teheted a benned lakozó apró élettel és velem sem teheted!
-Castle kérlek tartsd tiszteletben a döntésemet!
-Én akkor sem tudom elfogadni!
-Castle!
-Legalább gondold át!
-Ha átgondolom akkor hanyagoljuk a témát?
-Hát azt nehéz lesz!
-Miért?
-Mert a hasad egyre csak nő és nő és nő és én nem fogom kibírni hogy ne beszéljek majd hozzá!
Kate erre nem felelt semmi!
-Rick ugye minden marad a régiben?
-Hogy a régiben, ott hordod a szíved alatt a gyerekünket és az a tudat hogy más fogja felnevelni, tudod az elviselhetetlen!
-sajnálom Castle.
-gondolom többiek is le akartak beszélni?
-Nem, nem igazén!
-Hö.
-Ők nem tudják!
-Ezt eddig titokban tudtad tartani? Mik a terveid ha a hasad még nagyobb lesz?
-Elmegyek hosszú szabadságra.
TE azt hiszem a többiek ilyen hülyék?
Kate kidülledt szemekkel meredt Castlera.
-Na jó Lanien kívül mind ostoba.
Kate arcáén megjelent egy apró mosoly.
-De kérlek had maradjak veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése