http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 2., csütörtök

Barátság és szelelem 9. rész


9.rész

Rick meglepődött ezen a mondaton,  de ennél szebbet Beckett szájából még sosem halott.
Rick csak nézett előre és bambán vigyorgott.
-Na mi lesz megcsókolsz még ma?
Rick szenvedélyesen megcsókolta Katet. A csók után Castle Kate fülé súgott.
-Beckett most ha itt maradok akkor nincs visszaút és bele fogunk vágni.
Kate csak mosolygott.
-HA a csókodnak ez az ára hát bármibe belemennék.
Ajkaik ismét összeértek és egy  forró csókkal pecsételték meg a kapcsolatuk kezdetét.
Kate elég fáradt volt és a feje is hasogatott ezért hamar el aludt. Rick felfeküdt mellé az ágyra és  Kate Rick mellkasán aludt el.
Reggel Kate kelt fel előbb hatalmas mosollyal az arcán. Majd feküdt nyitott szemmel Rick mellkasán és a szívverésér hallgatta.
Kate visszagondolt a tegnapi döntésére és egyre jobban hajlott arra hogy jó döntést hozott. Mindig is szeretett volna kapcsolatban lenni valakivel. Valahogy sosem jött neki össze nagy részben az ő hibája miatt.  Castle Castle remélem ha meggyógyulok akkor megmutatod milyen jó is veled lenni. O Castle, bakker. A többiek mit fognak szólni. Ők úgy ismernek mind egy független erős nő vagyok most meg azzal az emberrel jövök össze aki a legjobban idegesített. Viszont ha belegondolok nem idegesített mindig is, vagyis amíg még nem ismertem minden olyan más volt, lehet hogy csalódtam a modorában, de a szívében meg a hülye ötleteiben amik néha jók abban nem.
Annyit gondolkodtam hogy megint fáj a fejem, jobb lesz ha szolok valakinek.
Kate felemelte az álmosságtól gyenge fejét és Ricket nézett. Aki a mocorgástól rögtön felébredt.
-Mi az baj van?
-Csak nagyon fáj a fejem.
Rick óvatosan kikászálódott az ágyból.
-Azonnal szolok egy nővérnek és ő majd ellazít.
Kate mosolygott egyet, már amennyire a fájdalom engedte.
Egy percen Belül Rick visszatért egy ápolóval ami rögtön be is adta a fájdalomcsillapítót.
Kate megkönnyebbült arccal dőlt vissza az ágyba majd hálás mosollyal fogadta a mellé leülő Castlet.
-Most már jobb?
-Igen, sokkal.
Rick megfogat Kate kezét és körkörös mozdulatokkal masszírozni kezdte azt.
Kate élvezte, habár nem nagyon érezte, de örült neki hogy Castle kényeztetni próbálta.
Egyik pillanatban Kate Rick mosolygós arcát bámulta a másik pillanatban meglátta Lanie hatalmas mosolyát az ajtót kívül.
Kate kicsit elhúzta a kezét majd feljebb ült és intett Lanienek hogy bejöhet.
-haló kislány, hogy érzed magad?
-Remekül Lanie.
-Ezt csak ezért mondja mert most kapott fájdalomcsillapítót.
-Szia Castle.
 -Lanie
-Jaj hoztam neked pár cuccot.
-Hogy nekem?
-Nem te bolond Beckettnek.
-JA úgy már logikusabb.
-Komolyan mondom Castle néha olyanokat tudsz mondani hogy olyankor legszívesebben meg tudnálak fojtani.
-O Lanie…
-Befejeznétek végre!! Emelte fel a hangját Kate.
A páros csúnyán egymásra nézett majd mindkettejük tekintete Katera szegeződött.
-NA mint mondtam az előbb hoztam, némi holmi. Voltam a lakásodon és elhoztam a fogkeféd meg némi ruhát is. A cicát meg megetettem.
-Milyen cicát? Nekem nincs is cicám.
-Pedig néha nagyon úgy tűnik. Suttogta Lanie.
-Csak teszteltelek hogy tudod e.
-Jut eszembe Lanie, mi van a terroristákkal?
-Hát ami azt illeti elfogtuk mind a kettőt, pontosabban Ryan volt.
Mind a ketten Laniere néztek.
-Ryan?
-Ryan?
-Igen, ez vicces volt. Szóval épp  kávékért küldtük el a legközelebbi pressoba és a két terrorista épp a mosdóban volt. Persze Ryan hólyagját ismerve kiment  a mosdóba és épp akkor dobták ki a fegyvereket az ablakon mikor Ryan rájuk nyitott. Állítása szerint rögtön előkapta a fegyverét és le is tartoztatta őket, ám de arról egy szót sem ejtett hogy mért volt tiszta kávé az ingje és hogyan lett tiszta vér az orra.
Kate felnevetett és épp ekkor jött meg Espo és Ryan.
-Mi folyik itt?
-Csak ép a nagy fogásodat mondta el Lanie
-JA fél perc alatt elintéztem őket.
-Ez azt fogja jelenteni hogy legközelebb nem fogsz nyafogni ha kávéért küldünk?
-Hát ilyent én nem mondtam.
-Hogy vagy Beckett?
-Köszönöm már jobban.
-Akkor ez esetben készülj fel mert kint a látogatóid már türelmetlenek.
-Hogy kik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése