http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 17., péntek

Rendőr vagy író 7.rész


7.rész

Mind a kettejük szája mosolyra húzódott.
-Kezd te.
-Nem te..
-Akkor kezdem én.   Szólalt meg Castle.
-Szóval a Espoval átnéztük a nő útlevelét és nem fogod kitalálni hogy ki járt Kolumbiában 3 nappal ezelőtt.
Kate kikerekedett szemekkel tekintett az íróra.
-Igen….
-Lanie pedig most mondta hogy átmosták a gyomrot és a beleket.
-…Tehát drogfutár volt
-Tehát drogfutár volt.
Megint elmosolyodtak.
-Azért volt annyira steril a lakás és azért találtunk hashajtót és azért jelet meg a fickó a pisztollyal.
-Espo most ment ki kikérdezni a nő vőlegényét.
-Hogy a fenébe keveredhetett ilyesmibe az áldozat, nem is volt szegény.
-Khmmm és hogy vagy Kate???
-Remekül érzem magam hála neked.
-Mi?
-A doki azt mondta ha nem löksz el akkor nagyobb lett volna a probléma.
-Társak vagyunk és bármikor megtenném érted.
Kate csak mosolygott.
Rick leült Kate mellé az ágyra.
-Nagyon örülök hogy jól vagy.
Kate érezte hogy a vágy kezd eluralkodni rajta  a  férfi közelségétől és a gyengéd szavaitól.
Csak nézték egymás hosszú hosszú percekig, ami közben nézték egymást észre sem vették hogy már csak centik választják el ajkaikat.
Mindkettejük arca mosolyra húzódott és már csak pár milliméterre volt. Már ajkaik épphogy összeértek mikor a folyosóról csörömpölés hallatszott.
Mind a ketten elkapták a fejüket.
Kate egy szempillantása alatt megforgatta szemeit majd eltűrt egy kosza tincset és gyorsan terelni kezdte a témát.
-Na és mennyire bosszantottad a kiképzőtisztedet.
-Nem bosszantottam, ő azt mondat nekem én voltam a legnormálisabb újonca.
-Ez most komoly?
-Igen.
-Akkor csak engem tudsz bosszantani.
Castle kiskutya szemekkel tekintett Katera.
-Megváltoztam.( Ha tudnád hogy csak ezért teszem hogy néha lehordjál, no meg persze imádom ahogy dühös.)Gondolta Rick
-Ki tudja meddig fog tartani a változás.
-Remélem örökre.
-Én nem.   mormogta maga alatt Kate. Castle ezt nem hallotta.
-NA én megyek  még be kell fejeznünk az ügyet.
Kate szomorúan, de bólogatott.
-Persze menj csak.
Rick odahajolt Katehez hogy adjon arcára egy puszit. Kate viszont már megint érezte a vágyat és már nem tudta féken tartani magát.
Rick adott Katenak egy puszi, de mikor el akarta húznia fejét, Kate megragadta tarkóját és visszahúzta hogy ajkaik eggyé vallhassanak.
Mikor ez bekövetkezett megszűnt körülöttük a világ és élvezték a pillanatot.
Rick egyre hevesebben kezdte el csókolni a nőt, szinte már falta. Kate ennek csak örült és élvezte az író puha és édes ajkait.
-Tudod Castle ezt már oly régen meg akartam tenni, de nem voltál itt és borzasztó nehéz volt nélküled, minden.
Rick csak mosolygott.
- Sajnálom, de ezt meg kellett tennem. Magam miatt és miattad is.
-Nem számít az a fő hogy most itt vagy és nem mész sehová. Ugye?
-Nem Kate nem megyek sehová.
Kate újra megragadta az írót és megcsókolta.
Rick meg már nem igen bírta tartani magát ezért gyengéden Kate mellé dőlt le, de közben végig csókolták egymást.
Ekkor valaki köszörülte a torkát a hátuk mögött.
-Khmmm Khmmm elnézést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése