http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 1., szerda

Barátság vagy szerelem 8.rész



8.rész.


Rick a fél órányi kocsiutat örökkévalóságnak élte árt szinte minden másodperc  egy hatalmas kő volt a szívének. Az út közepette nagyon sok szabálysértés követet el, de ő csak Katera tudott gondolni.

Hogy a fenébe hagyhattam egyedül? Nem lett volna ez ha vele vagyok, talán akkor minden másként alakult volna.
Megérkezett a kórházhoz és azonnal az információs pulthoz rohant ahol megtudta Kate melyik szobában tartózkodik. Miután megtudakolta azonnal a szoba felé vette az irányt. Castle a szoba előtt visszafogta magát és kifújta a levegőt majd halkan és szép lassan kinyitotta az ajtót. Ahogy Rick nyitotta az ajtót apró nyikorgást adott ki mire Lanie is felfigyelt és hátrakapta a fejét.
-Castle!
Lanie azonnal felpattant a székből. Kitolta Ricket az ajtóból.
-Mi a fene ütött beléd Castle. Tudod te mióta próbállak elérni.
-Sajnálom Lanie. Mi, mi van vele?
-Bezzeg most már érdekel mi?
Castle nagyon komolyan nézett rá.
-Semmi fontos, csak volt egy kis vérrög az agyában, de eltávolították.
Bementek a szobába. Kate már valamennyire tudatánál volt csak a szemeit nem nyitotta ki. A beszélgetés szinte végig hallotta. 
-Mi a fenét műveltél vele? És egyáltalán mért nem vetted fel.
-Mi kicsit összekaptunk az este.
-Nem hiszem el hogy mind a ketten ilyen önfejűek vagytok hogy egyikőtök sem tud kezdeményezni, pedig mindenki látja rajtatok.
-Ez Katenak is elmondhatnád.
-Miért is?
-Mondjuk úgy hogy én szívemet lelkemet beleadtam, de ö eltaszított.
-Akkor valamit nem csináltál jól vagy esetleg túl jól.
-Ez meg mit akar jelenteni?
-Bizonyíts neki hogy mindennél jobban szeretem.
-Ennél jobban, már szinte 1 éve nem voltam növel. Csak ő érdekel. Mikor viszont t sikerült elérnem ő visszautasított.
-Lanie csillogó szemekkel tekintett CAstlare.
-Gondolom vele akarsz maradni?
Castle csak bólintott.
-Akkor én most haza megyek, de ne hagyd magára.
-Igen is asszonyom.
Lanie csúnyán nézett Rickre.
-Már mint oké Lanie.
Lanie elhagyta a szobát. Castle odahajolt Katehez és megcsókolta a homlokét majd leült a székbe és csak nézte a szuszogó nőt.
Rick nem mondott semmit csak némán figyelte Katet.
 Kate már fenn volt, de még szemei mindig csukva, viszont muszáj volt neki kinyitni mert elég erősen rátört a fejfájás.
Castle hatalmas szemekkel nézte ahogy Kate egyre jobban mocorog majd kinyitja a szemét. Rick azonnal felugrott és rögtön előtte termett.
-Beckett jól vagy? Hogy érzed magad? Hozzak valami?
-Fáj a fejem!   Kate csak ennyit tudott hirtelen kinyögni.
Castle összekapta magát .
Máris intézkedem. Ne menj sehová! Rögtön  jövök.
Kate bájosan nézte az Ideges ám , de annál törődőbb Castlet és ez tetszett neki.
Nem kellett fél perc és a doki mér ott is volt CAStleval.
A doki egyből a fájdalom csillapítóval indított.
-Na Beckett nyomozó  most kicsit megvizsgálom.
Kate bólintott egyet.
A doki rögtön a pupilláival kezdte.
-Kate meg tudná nekem mondani milyen nap van ma?
-Julius 16. Szerda
-Jó rendben. Most megmozgatná a lábujjait.
-Jó, látom minden rendben van. NA akkor én mennék is. Ha bármi gond vagy kérdé van akkor keressenek meg.
-Köszi doki.
Szolt a távozó doktor után Castle.
Rick oda állt Kate mellé és csak nézte.
Egyikőjük sem szolt semmit csak nézték egymást.
-Sajnálom Beckett!
-Mégis mit sajnálsz Castle?
-Azt hogy nem voltam veled.
-Erről te nem tehetsz én akartam egyedül lenni.
Kate én sajnálom a vitánkat. HA te nem akarsz kapcsolatot vagy akármi mást hát fájó szívvel, de legyen. Én csak az az egyet kérem hogy had maradhassak melletted. Mármint úgy melletted hogy a társad.
-Köszönöm Castle, de ez nekem nem megy.
-Én csak a társad akarok lenni!   Rick minden egyes szóval a szívét újra és újra darabokra törte.
Castle már mondtam nem akarok  a társad írni, mert …
-Beckett!
-Castle több akarok lenni mind a társad, sokkal több.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése