http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 6., hétfő

Barátság és szerelem 10.rész


10rész


Az ajtó kinyílt és Martha meg Alexis osont be rajta és egy hatalmas lufit húzva maguk után.
Kate csak mosolygott az újdonsült látogat okra.
Majd mind a ketten megölték Katet.
-Micsoda lufi.
-tetszik?Én választottam.
-Nagyon és a felirat is tetszik.
-Az a nagyi ötlete volt.
 -Hogy vagy?
-Most egész jól Martha.
-Az orvosok mit mondtak.
-HA jól tudom holnap mér haza is engednek, némi fájdalomcsillapítóval .
-Ez remek hír.
Hát én csak-Na kislány akkor én megyek is, még sok a dolgom.
-Szia Lanie!
-Pá Lanie.
Mindenki elköszönt és Lanie elhagyta a szobát.
-Én is mindjárt megyek apa még el kell mennem a könyvtárba.
-Rendben kicsim.
-Akkor én meg elviszlek.
-Oké nagyi.
-NA mi akkor mennénk is. Mihamarabb gyógyulj meg Kate.
-Igyekszem Martha.
Ahogy Marthaék az ajtó felé vették az irány Castle megfogta Kate kezét  és rámosolygott.
Martha még abban a pillanatban megfordult és látta az összekulcsolt kezeket és Kate mosolyát, majd ö is halványan elmosolyodott és elhagyták a szobát.
-Megint kettesben vagyunk.
Kate csak mosolygott.
-Már épp ideje volt.
Rick megcsókolta Katet.
Rick visszafeküdt Kate mellé. Kate rögtön a hasára tette a fejét, Rick meg átölelte.
Csak feküdtek egymás mellett és bámulták a nagy fehérséget no meg azt a hatalmas lufit POLICE felirattal.
Hamar el is telt a nap és másnap reggel Kate a papírokra várt felöltözve. Castle fel s alá mászkált a szobába.
-Mikor adják már ki a papírokat? Lehet hogy gond van az utolsó eredménnyel és azért nem?
-Castle nincs semmi baj, ez egy normális procedúra.
-Felháborító hogy mennyire kikészítik az embert némi papírral.
A doki ekkor lépett be.
-Sajnálom uram hogy megvárakoztattuk, de tucatnyi olyan kell ellátnunk akinek nagyon fontos a mi segítségünk. Ezért tart oly sokéig a papírmunka.
Castle elszégyellte magát majd Beckett mellé sompolygott.
-Ms  Beckett itt van a záró jelentése, ez őrizze meg, ha bármi probléma adódna.
-Mi, mi féle probléma?
-Nem komolyra gondoltam, csak fejfájás vagy kissebb hallucinációk. Ja és ha lehet ne vezessen és semmi egyéb olyan munka amiben nagy szükség van a koncentrációra és az állóképességre.
Kate nagyon szomorú képet vágott.
-Jó értettem.
-Még egyszer elmondom, ha bármi furcsát észlel vagy fájdalmai vannak azonnal hívjon fel.
-Értettem doktor úr.
A doki kiment és CAstleék is elindultak.
-Akkor hozzád Beckett?
-Mért hova mehetnénk máshova.
-Én izé csak kérdeztem.
Majd elmentek Kate lakására. beértek az ajtón, Rick lepakolta Kate holmiját.
Rick adott egy apró csókot Katenak majd a kijárat felé fordult.
-TE, te hová mész?
-Haza, pihenned kell.
Kate Castle mellé lépett.
-Castle egész eddig pihentem a kórházba veled, Veled voltam, de még sem voltunk kettesben. Most csak ketten vagyunk és én ezt az időt nem beszélgessél akarom elütni.
Rick nem is tudott válaszolni Kate oly hirtelen csókolta meg. Rick kezéből a kocsi kulcs kiesett, majd ő is 100% beszállt a csókba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése