http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 20., hétfő

REndőr vagy író 9.rész


9.rész


Gates pár másodpercig állt és bámulta Castlet egy szál bokszerben majd megszólalt.
-Mr Castle, most kapott új állást és máris kapcsolatba kerül az új kollégájával.
Castle értelmetlenül bámulta Gatest miközben szép lassan visszahúzta magára a lepedőt.
Gates egy pillanatig dühösen nézett majd szája mosolyra húzódott.
-Hát nem így akartam volna megtudni, de örülök maguknak.
Castle és Beckett összenéztek majd Gatesra vetették a tekintetüket.
-Most mi van? Nem vagyok ám olyan kőszívű. HA az lennék most kirúgnám Castlet, de mivel maga és Castle együtt nagyon jó csapatot alkotnak és rekord gyorsasággal oldják meg az ügyeket. Nem teszem mert most hogy más kapcsolat is van önök közt, talán még jobban össze tudják majd hangolni az ügyeket. Viszont ha netán a kapcsolatuk zátonyra futna akkor kénytelen lennék rendet tenni maguk közt, de remélem erre nem kerül sor.
Castle és Beckett tátott szájjal hallgatták a ’jó” Gatest
-És még lenne egy igen lényegtelen kérdésem, de kíváncsi vagyok. Ki kezdeményezett?
Beckett lehajtotta a fejét.
-Á szóval maga volt nyomozó. NA megtudtam mindent, gyógyuljon meg mihamarabb. Á a legjobbat a végére hagytam. Mivel Castle is rendőr ezért hozattam  Beckett nyomozó asztala mellé egy másikat így majd együtt oldhatják meg a papírmunkát. Most viszont mennem kell mert káosz van az irodában.
Gates elköszönt a párostól majd elhagyta a szobát. Ekkor Castle és Beckett összenéztek és elnevetették magukat. Kate oly jóízűét nevetett hogy megfájdult a válla. Miután jól kinevették magukat Castle megszólalt.
-Hát erre nem számítottam.
-Én sem,de nagyon vicces volt és pont Gates.
Castle felállt a székéből és közelebb hajolt Becketthez.
 -Ez tudod mit jelent ?
-Nem.
-Az a személy aki elöl bujkáltunk volna elsőként tudta meg tehát….
-Tehát….
-Nem kell eltitkolnunk a kapcsolatunkat.
-Van kapcsolatunk?
-Úgy hiszem a mai naptól kijelenthetjük hogy igen. Persze ha te is akarod.
Beckett elmosolyodott és megcsókolta Castlet.
-Hát persze hogy akarom. Nagyon rég akarom.
Mind a ketten elmosolyodtak.
-Most viszont fel öltözöm és elmegyek.
Kate ijedten nézett Rickre.
-De miért és hova?
-BE kell mennem megírni a jelentést a lövöldözésről.
Kate szomorúan tekintett Rickre.
-Viszont ha majd kikerülsz a kórházból ígérem neked hogy bepótoljuk az elvesztegetett időket.
Kate csábosa tekintett Rickre.
Rick búcsúzóul adott Kate nagy egy hosszú és szenvedélyes csókot majd elhagyta Kate kortermét.
Ép hogy elment Lanie jött hozzá látogatóba.
-Helló kislány.
-Szia Lanie.
-Jobban érzed magad?
-Igen remekül vagyok.
-Ennek örülök.
-Ha jól hallom meg van az indíték.
-Igen és lefuttattuk a ballisztikai vizsgálatot és kiderült hogy azzal a fegyverrel ölték meg. egyetlen drog ügy miatt.  Am és jól halottam hogy Castle lőtte le a gyilkost?
-Igen jól hallottad.
-Akkor miatta kaptad a gólyát a válladba?
Kate mosolygott.
-Nem dehogy inkább ö mentette meg az életemet. HA nem lök el a golyó átszúrta volna  tüdőmet.
-Ez komoly. Mi lett Castleröl elfogy egy tolvajt aztán megöli a gyilkost majd megmenti az élted. Most nem tudom eldönteni hogy ez jó vagy rossz.
-Szerintem elég jó.
-Jut eszembe Kate Beckett mikor akarod neki elmondani az érzéseid?
-Még egy kicsit hanyagolnám.
-Itt a lehetőség Az új szuperman lehet hogy az ágyban is tud néhány trükköt.
-No de Lanie.
-Most mi van csak kimondom amit gondolok és most azt gondolom hogy teperd el kis anyám.
Kate nem mert Lanie szemévbe nézni valahogy mindig kikerülte Lanie tekintetét.
-Vááárjunk csak. TE valamit nem mondasz el nekem Kate.
Kate még mindig csendben volt.
-NA ki vele mert hanem mondod el akkor kihúzom belőled.
Kate elmosolyodott.
-Nem rég ment el Castle.
-És?
-Előtte megcsókoltam és utána.
-Mi???? És utána?
-Sokáig csókoltam és ő is csókolt aztán valaki megzavart minket és hát azt mondta majd bepótoljuk.
-Hát te egy lotyó vagy.
-Mi?
-Épp most akartalak befűzni erre nagy nehezen kihúzom belőled hogy már meg is tetted.
Kate biccentett egyet a fejével.
-De ez nem jelenti azt hogy nem örülök nektek.
-Ja és van itt még valami….
-Mégis mi????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése