http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 12., vasárnap

Rendőr vagy író 5.rész


5.rész

Kate csak halvány villanásokat  lát, nincs tisztában a helyzettel. Csak egyetlen dologban volt biztos Castle rajta fekszik és hogy lövöldöznek, majd az utolsó kép amire emlékezik az az hogy Castle hívja a mentőket. Majd egyszer kétszer magához tért pillanatokra a mentőben.
Castle épp Kate vállán szorította el a sebet mikor a mentősök megérkeztek.
A mentős odalépett Kate elé.
-A másikkal mi van?
Castle csak rázta a fejét.
-Mi történt?
-Lövöldözésbe keveredtünk és fegyvert fogtak Katera és meg ellöktem, de már késő volt.
-Ahogy én látom, nem volt később. A sebet elnézve ha nem löki arrébb pont a szívét találja el a golyó.
Castle tág szemekkel bámult a mentő orvosra.
A hordágy is megérkezett.
-Van a hölgynek esetleg valamilyen érzékenysége?
-Nem, nem tudok róla.
Közben Kate már a hordágyon feküdt.
Mikor vitték ki Katet az ajtón akkor érkezett meg Esposito és a kapitány.
Mind a ketten Castlera meredtek.
-Ránk támadott, de majd később mindent leírók a jelentésben, most Kateval megyek.
Mind a ketten bólintottak, majd mikor Rick kiment az ajtón összenéztek.
Mind a ketten azon voltak elcsodálkozva hogy rock papírmunkáét végez.
Miután összenéztek lenéztek a hullára.
-Hívni kéne Laniet.
-Akkor mire vár?
-JA.
Espo már hívta is Laniet.
Eközben Rick már Kate mellett utazott a mentőben.
-Nagy a baj?
-Nem vészes. Csak a sokk é a vérveszteség miatt ájult el.
-Az jó.
-Maga a társa?
-Igen épp ma helyeztek át.
-Tudja olyan ismerős nekem.
Rick csak bólogatott.
-Tudja író vagyok, lehet hogy onnan ismer.
A mentős a fejéhez kapott.
-Maga a krimi író.  Várjunk csak…… nem jut eszembe a neve.
-Rick..
-Ja igen Richard Castle.
Rick csak bólintott.
-De maga, nem rendőr!
-Már az vagyok.
-Azta!! De ugye még mindig ír könyveket?
-Most tértem vissza a nyilvánosság elé, de majd még gondolkodom rajta, meg persze a múzsámnak is kell a beleegyezése.
-Akkor ő itt Kate Beckett nyomozó?
-Igen az.
-Ez nagyon király, nem mindennap szálit az ember hírességeket.
-Főleg ha megmenti az életüket.
A mentős csak bólogatott.
-Megkérhetem hogy írja alá a pólómat.
Rick csak lejtett egy bájvigyort.
-Jó.
Közben megérkeztek a kórházba.
Katet az ügyeletre vitték.
A mentős meg kézfogással köszönt el Ricktöl.
Rick Kate után sietett, de útközben egy doki megállította.
-Maga ide nem jöhet ne. Sajnálom.
-De én vagyok a ...
-Sajnálom uram, majd értesítjük.
Rick előtt bezárult az ajtó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése