http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 8., szerda

Rendőr vagy író 3.rész


3.rész


-Castle te ?? mi??
-Igen Beckett én vagyok.
-Mi a fene ez rajtad?
-A munkaruhám.
-A mid?
Ekkor már Espo is ott volt.
-Heló Castle, de régen láttalak.
-Szia Esposito én is.
-Te mi ez a maskara rajtad ember?
-Miután kirúgtak elmentem a rendőr akadémiára és egy éve sikeresen levizsgáztam majd gyakorlaton voltam.
-Ezt mind a veszekedésünk váltotta ki?
-Közrejátszott, de rájöttem mindenkinek igaza van.
-De mért nem jelentkeztél.
Beckett kiskutya szemekkel tekintett Rickre.
-Nem voltam rá képes hogy  beszéljünk.
Ekkor Espo észrevette hogy ez már csak rájuk tartozik ezért szép lassan felszívódott.
Kate szemei kezdtek dühössé válni.
-Tudod te min mentem én keresztül amikor elmentél?
-Nem, fogalmam sincs.
-Hát ez az, legalább annyit mondtál volna hogy élek és megvagyok vagy valami.
-Sajnálom.
-Sajnálhatod is! Most meg ideállítasz talpig rendőrben. De miért csináltad Castle?
-Azért csináltam, mert nem voltalak képes megvédeni. Persze a társad voltam, de nem száz százalékban. Nem volt semmiféle képesítésem. A történtek után nem voltam képes úgy visszajönni hogy ne tudjalak megvédeni.
-Kate szíve minden egyes szónál hevesebben dobogott. Érezte azt amit már 2,5 éve nem érzett. A tűz ami lebontotta azt a falat kezdett fellángolni. Kate viszont ezt az érzést egyenlőre eltaszította, nem hagyta feltörni, akár mennyire is akarta a szíve.
Kate hirtelen átváltott hivatalosba.
-Akkor mondom a szabályokat……
Kate felsorolt neki minden egyes szabályt az őrsről a fegyveréről meg egyebek.
-Ez most komoly?
-Mért ne lenne az, te is rendőr vagy, ha nem tévedek,
-Igen.
-Akkor ismertetem a mostani ügyünket.
-Egy 31éves járó nő volt, lábai össze voltak kötve kezei pedig hátra kötve, testét egyetlen apró törölköző fedte amit a vér már teljesen átáztatott. 3 lőtt seb volt a mellkasán és közvetlen közelről lőtték le.
Castle maga elé tette a kezeit és úgy tett mind aki gondolkodik.
-Ballisztikai vizsgálat volt már?
-Mindjárt kész lesz.
-Hozzátartozója volt a nőnek?
-Igen a vőlegénye, Karl Edmond.
-Kikérdeztétek már?
-Nem sokára ő is megékezik.
-Leellenőriztétek már a  fickót?
-Beckett kérdően tekintett.
-Még nem.
-Espo futtasd le nekem a vőlegényt.
-Rendben.
-Visszamehetnénk a lakásba hogy körül nézhessek.
-Rendben.
Kate már kapta is a kabátját.
Castle iszonyatosan komor volt az úton, mint egy igazi rendőr, egyetlen hülye beszólása sem volt, de még viccet sem mondott.
Kate vezetett és folyton Castlet nézte.
Rick ezt észre is vette és az ablak felé egy halvány mosollyal jelezte magának hogy fel tudta kelteni Beckett érdeklődését.
Castle ahogy bámult kifelé az ablakon, valami,i nagyon nem jót látott. 
- Beckett Állj meg!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése