http://ptc-ajanlatok.hu/dynamicbanner.php?user=15

2012. augusztus 27., hétfő

Nehéz hónapok 2.rész


2.rész



Beértek az őrsre majd beszálltak a liftbe ahol szintén néma csönd volt.
Mikor Kateék beértek az irodába Espoék rögtön kiszúrták a dolgot. Ryan megint nem bírt magával.
-Mi van Beckett mosolyszünet?
Kate ekkor nagyon csúnyán felnézett majd  felállt és kiment a mosdóba.
Espo hátulról fejbe vágta Ryant.
- Szép volt idióta.
Castle az asztalra ütött.
-A fenébe.
-Nagy a baj Castle?
-Pedig én csak féltem őket.
-Akkor mér megint női hiszti volt?
-Részben.
Majd Rick kissé feszülten leült a székre.
Kate közben a mosdóban ráült a toalettre és pisilni próbált volna, de az ikrek megint rosszalkodtak és csak nehezen tudta elvégezni a dolgát.
Kate kiment megmosni a kezét. Felnézett a tükörre és megrázta a fejét majd kezeit a hasára tette.
-Sajnálom hogy ideges a mami, de apátok néha kibírhatatlan. Ígérem hamar rendbe hozzuk a dolgokat.
Kate még utoljára megmosta az arcát majd elhagyta a mosdót és egyenesen a pihenőbe ment.
Kate körbenézett nem e látja valaki és betett egy poharat a kávéfőző alá majd megnyomta a gombot.
Gyorsan stikában elkészítette majd mikor bele akart kortyolni valaki a háta mögül megszólalt
-Ugye az nem kávé Kate?
Kate óvatosan letette a poharat hogy a háta mögött lévő személy ne lássa és felemelt egy másikat.
-Nem csak tea.
Közben az a személy Kate elé lépett.
Kate mosolya szempillantás alatt éltünk mikor meglátta hogy Castle az.
-Sajnálom.   Mondta Castle.
-Nem akartalak felidegesíteni! Csak aggódom.
-Nem én sajnálom, nem kellene mindig felkapnom a vize.
-Én megértem hogy neked sem könyv az a helyzet. Azért vagyok én hogy a gondjaidat megoszd velem é ne téged terheljenek. Most az sem érdekel hogy pár perce még kávéztál mikor megbeszéltük hogy nem fogsz kávézni egy darabig. Amúgy meg mindig észreveszem ha iszol egyet stikában, amire rájöttem hogy néha kell is neked egy kis koffein, de csak akkor ha nem viszed túlzásba, amibe biztos vagyok mert te sem akarod hogy az ikreknek bajuk legyen.
Kate szemei könnyesek lettek.
-Mindig is tudtál bocsánatot kérni, de ez az eddiginél is jobban sikerült.
Kate letette a bögrét majd megcsókolta kedvesét.
Ryan és Espo mosolyogva nézték a párost.
-Nem tudom mi van velük, ha egy nap nem veszekednének leszakadna az ég!
-Mondasz valamit Ryan
Beckett a csók közben nyögött gy nagyot.
Castle csak kapkodta a  fejét.
-Kate jól vagy?
-ÁÁá.
Kate kicsit berogyott.
-Kate jól vagy?
Espoék látták a történteket és rögtön odasiettek.
-ááűá
-Kate!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése